
Škoda Karoq: що обрати, АКП чи DSG?
Популярний кросовер середнього класу Škoda Karoq має різні силові агрегати. На українському ринку він пропонується з бензиновим двигуном 1.4 TSI та турбодизелем 2.0 TDI. Обидва мотори мають однакову потужність 150 кінських сил, але оснащуються різними трансмісіями. В бензинових версіях використовується класична гідромеханічна автоматична коробка передач (АКП), а в дизельних – роботизована коробка DSG (Direct-Shift Gearbox) з подвійним зчепленням.
Цей вибір фахівців компанії Škoda не випадковий і зумовлений технічними, експлуатаційними та маркетинговими чинниками. Отже, розбираймось, чому саме такий вибір зробили в компанії, так яки переваги пропонує кожна з трансмісій.
Гідромеханічна АКП для бензинових версій
У бензиновій версії Škoda Karoq (1.4 TSI, 150 к.с.) використовується 8-ступенева гідромеханічна АКП Aisin. Ця коробка добре адаптована до вищих обертів бензинового двигуна та забезпечує плавне перемикання передач, що цінується в міському режимі.

Переваги гідромеханічної АКП:
- М’якість роботи: ідеально підходить для міської їзди – без ривків та затримок.
- Вища витривалість у міському трафіку та при повільному русі завдяки особливостям конструкції гідротрансформатора.
- Простота у сервісі: Aisin АКП – добре знайома, перевірена й ремонтопридатна.
Також слід зазначити, що цю трансмісію часто використовують на автівках для ринків за межами ЄС, де умови експлуатації складніші (брудні дороги, часті затори) і де важлива надійність, а не лише динаміка та економічність.
Роботизована DSG для дизельних версій
У дизельній версії Škoda Karoq (2.0 TDI) використовується 7-ступенева DSG із подвійним зчепленням. Дизельні двигуни мають більше крутного моменту на низьких обертах – саме тому DSG, яка швидко перемикає передачі, дозволяє оптимально реалізувати цей момент.

Переваги DSG
- Швидкість перемикань – майже миттєва зміна передач без розриву потоку потужності.
- Вища паливна ефективність: особливо помітна у зв’язці з дизелем, що й так є економним.
- Краще прискорення та динаміка – особливо в режимі Sport або під час активного водіння.
Треба також сказати, зауважити, що трансмісія DSG легко справляється з високим моментом (до 420 Нм) дизелів. Крім того, роботизована коробка компактніша й легша, що позитивно впливає на баланс ваги.
Висновок
У компанії Škoda завжди турботливо відносяться до своїх споживачів. Тому ретельно обирають тип трансмісії відповідно до характеру двигуна, навантаженню та цільової аудиторії. Якщо людина хоче надійного та комфортного «автомата» для міста і траси, то йому запропонують бензиновий Karoq з Aisin. Для тих, кому важлива динаміка, економічність та сучасні технології, особливо на трасах або при активному стилі водіння більш вдалим вибором буде дизельний Karoq із DSG.

















