
Rolls-Royce Phantom втопили в басейні з нагоди дня народження Кіта Муна
Британська компанія Rolls-Royce вирішила віддати шану легендарному барабаннику гурту The Who Кіту Муну. Для цього прототип лімузина Phantom відправили до… басейну, як свого часу зробив Мун зі своєю машиною в день свого 21-річчя.
Епатажний рекламний трюк Rolls-Royce покликаний вшанувати давній зв’язок Phantom із музичною культурою. Як “утопленик” використовували списаний прототип Phantom з подовженою колісною базою, призначений для утилізації.

Кран помістив автомобіль на затоплену платформу так, щоб рівень води підіймався лише трохи вище за колеса, що близько до реальної глибини броду, яку може подолати Phantom. Теоретично навіть серійний автомобіль міг би пережити таке занурення, хоча компанія розсудливо обрала замість нього прототип.

Але яке відношення це трюк має до музичної індустрії? Згідно з музичними переказами, Кіт Мун, відомий своєю непередбачуваністю барабанник The Who, одного разу в’їхав на Phantom у басейн у свій 21-й день народження у 1970-х роках. Пізніше Мун стверджував, що це був Lincoln Continental, а гості зізнавалися, що майже нічого не пам’ятають. Правда це чи вигадка, але легенда надихнула Rolls-Royce повернутися до цієї історії в рамках святкування сторіччя Phantom цього року.

Місце фільмування також є символічним. Сценою служив заклад Tinside Lido у Плімуті, розташований на березі Ла-Маншу. Це місце має свою музичну історію: воно з’являлося у фотографіях The Beatles 1967 року. У тому ж році Джон Леннон перефарбував свій Phantom у психоделічні кольори.

Історія Фантом тісно пов’язана зі світом музики. Протягом десятиліть багато зірок, наприклад, Дюк Еллінгтон, Едіт Піаф, Сем Кук, Елвіс Преслі та сер Елтон Джон, насолоджувалися поїздкою на флагманському седані Rolls-Royce.

Останнім часом сучасна реінкарнація Phantom стала символом статусу серед R&B-виконавців: Фаррелл Вільямс, Снуп Догг, 50 Cent та Ліл Уейн використовували його у своїх музичних кліпах, телепередачах та обкладинках альбомів.
Примітно, що британська марка – не перша, хто віддає шану Кіту Муну. Британська група Oasis занурила класичну модель Phantom у басейн, щоб створити обкладинку свого альбому Be Here Now, випущеного 1997 року. Бюджет фотосесії становив 100 тисяч фунтів стерлінгів, що на сьогодні еквівалентно вдвічі більшій сумі.
























