
Polestar представив новий Polestar 3 з 800-вольтовою архітектурою
Шведська компанія Polestar анонсувала чергову новинку – преміальний кросовер Polestar 3 з 800-вольтною архітектурою. Нова модель стала потужнішою, швидше заряжається, а швидкість роботи бортового комп’ютера зросла в 8 разів.
Основна відмінність оновленого Polestar 3 і його платформи SPA2 полягає у використанні 800-вольтної архітектури. Завдяки цій новинці можна використовувати зарядну станцію постійного струму потужністю до 350 кВт, що дозволить поповнити АКБ від 10 до 80% її ємності за 22 хвилини, що на 25% швидше, ніж раніше. За словами керівника компанії Міхаеля Лошеллера (Michael Lohscheller) «оновлення Polestar 3 нас настільки істотне, що фактично це нова машина».

Нова архітектура дозволила збільшити запас ходу на 6% і дозволяє використовувати нову літій-іонну батарею компанії CATL потужністю 92 кВт-ч для задніх версій і 106 кВт-ч – для варіантів з двома електромоторами і версією Performance.

Усі версії оновленого Polestar 3 отримали нові синхронні двигуни на задній осі, які мають збільшену потужність. У парі з асинхронним мотором на передній парі колеса новинка розвиває суммарну потужність до 500 кВт у версії Performance.

Передній електродвигун тепер оснащений функцією автоматичного відключення при відсутності необхідності, як і в двохмоторних версіях Polestar 2, що підвищує ефективність і запас ходу при щоденному їзді. Завдяки оновленим стабілізаторам поперечної стійкості та широкій доробці програмного забезпечення рулевого управління, виробник обіцяє для всіх версій «більш динамічний і захоплюючий драйв».
Процесор NVIDIA DRIVE AGX Orin замінив попередній процесор Xavier. Він має збільшену висотну потужність, яка зросла з 30 до 254 трильйонів операцій за секунду (TOPS). Цей скачок із більш ніж восьмикратним збільшенням вимірної потужності забезпечує більш швидку та активну безпеку інтелектуальних систем, продуктивність акумулятора та дані керування датчиками. Немало важливо, що вже в майбутньому році компанія готова оновити обладнання всім власникам абсолютно безкоштовно.

У модельному році 2026 року Polestar 3 буде доступний у трьох варіантах – Rear motor, Dual motor та Performance. Налаштування частини – це оптимізований розмір акумулятора для базової версії із заднім двигуном і активна пневматична підвіска, яка тепер стає опцією для версії з двома двигунами, залишаючись стандартною для версії Performance. Ці комплектації відрізнятимуться дизайном пасків безпеки: загальночорний для версії з одним двигуном, чорний із золотистою смугою Swedish Gold для версії з двома моторами та повністю золотистий – для версії Performance.


Новий пакет Climate включає підігрів задніх сидінь, керма та щіток переднього склоочисника. Новий пакет Prime об’єднує пакети Pilot, Plus і Climate в поєднанні з тонованими склами. Аудіосистема Bowers & Wilkins для Polestar з динаміками в підголів’ях та функцією активного шумоприборкування тепер пропонується як окремо, так і в складі пакета Plus.

У палітру додали новий відтінок Storm — темно-сірий «металік», який прийшов на зміну Thunder. Оновлена графіка надписів на дверях: тепер вона включає варіанти моделей і більш великий шрифт для назви Polestar 3. У стандартну комплектацію ввійшла обшивка Charcoal з переробленими алюмінієвими декоративними елементами, які раніше пропонувалися як опція.

Перший оновлений Polestar 3 змогли оцінити покупці у Великобританії, які вже розкупили весь наявний у наявності склад виробника. На інших ринках новинки появляться трохи пізніше.

















