
Scania підбила підсумки продажу автомобілів за третій квартал
Scania продемонструвала стійкі результати за липень – вересень, отримавши значний обсяг замовлень на тлі тиску на рентабельність, викликаного зниженням обсягів продажу та стратегічними інвестиціями.
Виторг від продажів у третьому кварталі знизився на 3% до 46,9 млрд шведських крон. Поставки зменшилися на 1% до 21 545 автомобілів, з яких 159 од. (80) – машини з нульовим рівнем викидів (ZEV). У той же час замовлення збільшилися на 20% до 20 492 од., з яких 133 од. (169) становлять електромобілі.
На скоригований операційний результат також вплинули несприятливі валютні умови, структура ринку та витрати, пов’язані з розвитком промислового центру у Китаї. Постачання вантажівок скоротилося, головним чином у Бразилії, де високі відсоткові ставки, інфляція та мита стримували попит, що частково компенсувалося зростанням поставок до Європи та Азії. Scania зберегла стабільну частку ринку в Європі на рівні 17,9%, незважаючи на скорочення загального ринку вантажних автомобілів.
“Ділове середовище залишається нестабільним, але Scania продовжує демонструвати стійкість”, – говорить Крістіан Левін, президент і генеральний директор Scania і TRATON Group. «Обсяг замовлень свідчить про те, що ми зберігаємо довіру клієнтів і одночасно готуємо компанію до довгострокового зростання».


















