
Класичний VW Beetle перетворили на швидкісну «електричку»
Німецька компанія Knepper Bugs & More, яка спеціалізується на реставрації та модернізації класичних моделей Volkswagen представила новий проєкт Knepper 1303 RS-E. Взявши за основу VW Beetle 1303 50-річну давність, майстри компанії забезпечили його потужним електромотором, який дозволяє розганятися до “сотні” за 2,9 с.
Автомобіль-донор для проєкту знайшли у Каліфорнії та повернули на батьківщину. Після ретельного вибракування, дефектування та реставрації машина отримала друге життя. Замість рідного опозитного ДВЗ з повітряним охолодженням у моторному відсіку розмістили доопрацьований електромотор від Tesla Model S Performance. Після модернізації він розвиває 647 к.с. потужності, а момент, що крутить, досягає 674 Нм. Живлення для нього забезпечує батарея від Porsche Taycan місткістю 48 кВт-год.

З урахуванням значно збільшеного потенціалу, ходову Knepper 1303 RS-E повністю переглянули, застосувавши численні ходові елементи від Porsche 944/944 Turbo. Зокрема, спереду встановлені амортизатори KW Variant 3 і стабілізатор Kerscher 062. Ззаду використовуються торсіони діаметром 25 мм з демпферами Bilstein B6, а також стабілізатор діаметром 18 мм. Також ззаду застосована алюмінієва підвіска важеля від Porsche 944. Гальмівну динаміку забезпечують передні та задні механізми від 944 Turbo S. Півосі запозичили у Porsche 930.
У салоні Knepper 1303 RS-E з’явилися спортивні крісла Recaro Ideal зі шкіряним оздобленням, задній шкіряний диван, нова панель приладів, радіо Becker, аудіосистема з динаміками у дверях і сабвуферами в сидіннях, спортивне кермо Knepper зі шкіряною обробкою, спідометр, спідометр, на підлозі та білі перфоровані стелі.
Запас ходу Knepper 1303 RS-E досить скромний за сучасними мірками – 250 км, зате за динамікою розгону до “сотні” він випереджає Porsche 911 GT3. За словами творців, автомобіль здатний розганятися до 190 км/год, а позначку в 100 км/год рядка спідометра подолає лише через 2,8 секунди після старту.


































