
Volvo відзначила 70 років присутності на ринку США
У 1955 році компанія Volvo Cars вперше відправила зі Швеції до Сполучених Штатів свою модель Volvo PV444. Через 70 років флагманський EX90 збирається у США. Він має потужність, еквівалентну більш ніж 7 автомобілям PV444, оснащений триточковими ременями безпеки для всіх 7 пасажирів, а також безліччю інших інноваційних рішень.
Протягом 2025 року компанія Volvo Car USA відзначала 70-річчя своєї діяльності на американському ринку, висловлюючи вдячність клієнтам, співробітникам та партнерам, а також підкреслюючи значущість інвестицій у виробництво та технології майбутнього. Зокрема, компанія планує організувати збирання свого бестселера XC60 на заводі в Південній Кароліні. На цьому ж підприємстві розпочнеться випуск гібридного автомобіля нового покоління, розробленого спеціально для американських споживачів.

У співпраці з відомим дизайнером та уродженцем Південної Кароліни Серджіо Хадсоном випущено лімітовану колекцію одягу, натхненну екологічними матеріалами оздоблення флагмана EX90.
Крім того, у ювілейний рік відбулася знакова подія: в Іллінойсі давнім фанам марки було передано 5-мільйонний автомобіль Volvo у США.
Ознайомитись із 70-річною історією бренду в США можна на спеціально створеному до ювілею сайті, де зібрані ключові досягнення компанії.
Протягом останніх семи десятиліть Volvo Cars постійно адаптувалася до потреб американського ринку. Компанія стала першопроходцем в галузі інновацій безпеки, які стали світовими стандартами, послідовно працювали над зниженням рівня викидів та коригували модельний ряд відповідно до уподобань покупців — прикладом цього є запуск XC90 у 2003 році, першого позашляховика бренду.

Volvo V60 Cross Country
У зв’язку з тим, що американські покупці віддають перевагу позашляховикам, наприкінці січня буде припинено приймання замовлень на універсали Volvo. Виробництво моделі V60 Cross Country завершиться у квітні 2026 року.




























