
Чому не гріє піч у Lanos?

Проблема, яка може виявитися згодом у будь-якому автомобілі – «пічка» дме холодним або теплим повітрям. Багато причин типові для всіх моделей, а деякі специфічні для печі Lanos. Знання їх допоможе зробити правильні перші кроки до вирішення проблеми опалення салону.
Одна з головних причин, чому не працює грубка, є несправність самого радіатора печі.
Як правило, заводські радіатори пічки гарантовано служать до 5 років (стільки, скільки виробник дає гарантії на нові автомобілі Lanos).
Далі вже можливі різні повороти подій: протікання, проблема з трубками, втрачається тепловіддача тощо.
Автомобільний Блог з ремонту автомобілів Деу та Шевроле ЗАЗ-ШОП описує найпопулярніші проблеми, які є у Деу Ланос і способи їх вирішення.
Якщо постало питання щодо заміни радіатора печі то ми рекомендуємо скористатися цими рекомендаціями:
«Як замінити радіатор пічки на Деу Ланос не знімаючи торпедо»
Найпростіше, що може бути, – це відмова вентилятора внаслідок перегорання запобіжника, виходу з ладу вимикача, електродвигуна або порушення контакту в проводці.
Ще одна причина – заповітрювання (чому – тема окремої публікації) системи охолодження, через що порушується циркуляція антифризу і, відповідно, має місце недогрівання теплообмінника обігрівача.
Зрозуміти, чи це так, можна, помацавши шланги на вході та виході в обігрівач у моторному відсіку. Запитання можна вирішити самостійно. Потрібно відкрити пробку розширювального бачка, виїхати передком машини на піднесення (насип дороги, пандус оглядової естакади) і дати двигуну протягом декількох хвилин попрацювати на середніх обертах. Течія рідини вижене повітряну пробку через відкритий розширювальний бачок – у салоні навіть буде чути характерне булькання. Справа в тому, що у Lanos радіатор обігрівача розташований під нахилом до горизонталі, і щоб підняти повітряний затор у найвищу точку радіатора, його потрібно нахилити разом з машиною.
Більш складна проблема – усунення радіатора обігрівача в каналі повітроводу. В автомобілях випуску другої половини «нульових» років трапляється обрив фіксаторів, що кріплять радіатор «пічки». Внаслідок чого він перекошується і дозволяє більшості повітря проходити повз себе, тобто залишатися холодним. Щоб повернути радіатор на місце, офіційно потрібно знімати торпедо, але багато майстрів вміють обходитися без цього, дістаючись радіатора «пічки» через низ. Діагностувати цю несправність (з певним ступенем ймовірності) допоможе та ж пара шлангів, що забезпечують обігрівач гарячим антифризом: якщо обидва гарячі, а повітря в салоні холодне – отже, радіатор міг зміститися.

Ще одна причина відмови пічки в Ланосі – засмічення каналів радіатора. Це можливо насамперед на старих автомобілях, в системі охолодження яких можуть бути різного роду опади, оксиди і просто сміття. Якщо шланг радіатора печі, що підводить, гарячий, а що відводить, холодний – швидше за все, це саме той випадок. Радикальне рішення – заміна радіатора (він коштує 600-1000 грн залежно від якості). Іноді частково допомагає компромісний варіант – продування радіатора стисненим повітрям або промивання водою під тиском, причому з різних напрямків. 100% ефективність опалення таким чином відновити навряд чи вдасться, але для українських зим цей варіант може виявитися цілком прийнятним.
Зрештою, найпростіший випадок неефективної роботи обігрівача в «Ланосі» – обрив тросика керування заслінками. Тонкість у тому, що як і у більшості сучасних автомобілів, у «Ланоса» немає крана обігрівача. Тобто радіатор його «пічки» постійно гарячий і подача гарячого повітря в салон активується за рахунок заслінок у повітроводах. Заміна тросиків проводиться із салону і це загалом нескладна операція. Одним словом, причин відмови обігрівача чимало – але й шляхи вирішення завжди є. Не мерзніть!

















