X

Ford запропонує цілком електричний кросовер

Ford презентує абсолютно нову цілком електричну модель кросовера з проектним запасом ходу не менше 300 миль (480 км) – достатньо, щоб подолати відстань від Лондона до Парижа.

Покоління міленіалів має революційний підхід до витрачання грошей. Вони вмотивовані міцною громадянською свідомістю* та схильністю орендувати, збувати, поширювати товари й послуги; і це змушує підприємства, зокрема, автовиробників, змінювати правила бізнесу.

Їхній вибір машини продиктований свіжістю мислення, і може бути досить неочікуваним.

4 з 5 міленіалів вважають, що за останні п’ять років кросовери стали екологічнішими та витрачають менше пального. Позбувшись репутації паливних ненажер, ці авто стали об’єктом купівлі на ринку нових автомобілів для 1 з 4 представників покоління Міленіум. **

Ford презентує абсолютно нову цілком електричну модель кросовера з проектним запасом ходу не менше 300 миль (480 км) – достатньо, щоб подолати відстань від Лондона до Парижа. Торік компанія презентувала Європі три нових SUV; серед нових п’яти моделей, запланованих на 2020 р. буде нова модель, яка не має шкідливих викидів.

За 2016 р. продажі кросоверів Ford – компактного EcoSport, кросовера середнього розміру Kuga та повномірного Edge – у Європі зросли на 31 відсоток у порівнянні з 2015 роком. Минулий рік став найкращим з точки зору продажу Kuga та EcoSport. *** Кількість зареєстрованих кросоверів у Європі 2016 року склала 21 відсоток, тобто більше чверті усіх нових зареєстрованих автомобілів.

Не тільки молоді водії уміють здивувати вибором автомобіля. За даними Ford, середній вік покупців «гарячих» хетчбеків – високопотужних автівок малого та середнього розміру – за період з 2010 по 2016 рік збільшився більше, ніж на 10 відсотків.

За минулий рік продажі спортивних автомобілів Ford – зокрема гарячих хетчбеків Fiesta ST, Focus ST та Focus RS, а також Ford Mustang – зросли на 60 відсотків, уже другий рік поспіль.

* http://www.nielsen.com/us/en/insights/news/2015/green-generation-millennials-say-sustainability-is-a-shopping-priority.html

** Ford Motor Company-фінансувала опитування 5000 людей у Франції, Німеччині, Італії, Іспанії та Великій Британії, які мають автомобіль або протягом 12 місяців мають намір його придбати. Вік респондентів-міленіалів від 17 до 34 років

*** Компанія Ford of Europe звітує про свої продажі на основних європейських ринках, де вона представлена національними дистриб’юторськими мережами. Це ринки таких країн: Австрія, Бельгія, Британія, Чехія, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Іспанія, Румунія, Швеція та Швейцарія.

Результати дослідження компанії JATO Dynamics на основі інформації, наданої відділом JATO Consult, який займається наданням консультаційних послуг. Дані зібрано у 30 європейських країнах. За додатковою інформацією звертатися за посиланням www.jato.com