
Кросовери зайняли понад третину автомобільного ринку
Популярність кросоверів неухильно зростає, і ми вам про це вже говорили. Згідно зі свіжим дослідженням автомобільного ринку Європи від аналітичної компанії JATO Dynamics, скажемо ще не раз. Кросовери наступають! Саме такий висновок ми з вами можемо зробити, спираючись на отримані дані.
Цього року кросовери і позашляховики займають 36,8% автомобільного ринку ЄС. Це на 3% більше, ніж торік. Варто зазначити, що це єдиний сегмент, у якому спостерігається стійке зростання. Вже не вперше представники галузі говорять про те, що ми маємо справу з найперспективнішим сегментом, який напрочуд швидко розвивається.
Як видно, найближчий суперник у класовій боротьбі з SUV — субкомпактні автомобілі, або суперміні. Тут ідкться переважно про машини b-класу, як-от VW Polo, Ford Fiesta і Hyundai i20. Експерти передрікають саме цьому класу найяскравішу битву з кросоверами за нових покупців.
З іншого боку, цікаво, що всі SUV об’єднали в один великий сегмент, що не можна назвати об’єктивним рішенням. Адже кросовери також представлені в класах B, C, D і так далі. Але у свіжому дослідженні все розділено на компактні авто, міські, середньорозмірні, великі, розкішні. Останній клас, до речі, займає всього 0,2% на європейському ринку. Просідання на 0,1% порівняно з минулорічним результатом здається катастрофічним — люксові авто втратили близько третини своїх позицій.
Повертаючись до всюдисущих кросоверів, варто зазначити, що надалі ми отримаємо ще більше таких автомобілів. Традиційні форм-фактори хетчбеків, седанів, універсалів і мінівенів продовжать втрачати популярність, стилістично змішуючись із SUV. Навіть тепер ми бачимо потоки міських кросоверів, компактних, спортивних і преміальних, на які покупці все частіше звертають увагу замість традиційних авто.