СВІТОВІ ПРОДАЖІ ГРУПИ RENAULT В ПЕРШОМУ ПІВРІЧЧІ 2017

Група Renault встановила рекорд з продажів за півріччя - 1,88 млн автомобілів (+ 10,4%).

0

  • 1,88 млн автомобілів було продано в першому півріччі 2017 року — це зростання на 10,4% на тлі підйому ринку на 2,6%.
  • Всі марки Групи збільшили обсяг продажів і ринкову частку. Марки Renault і Dacia встановили новий рекорд продажів за півріччя. Renault стала другою маркою з продажів в Європі.
  • Обсяг продажів і ринкова частка росли у всіх регіонах. Зокрема, Група зафіксувала зростання продажів на 19,3% в регіоні Африка-Близький Схід-Індія і на 50,5% — в регіоні Азія-Тихий океан.
  • Renault підтверджує свої плани зростання на 2017 рік за рахунок оновленої лінійки, випуску нових продуктів і розширення діяльності в усьому світі.

Булонь-Бійанкур, 17/07/2017 — У першому півріччі продажі легкових і легких комерційних автомобілів Renault в усьому світі (включаючи Lada) зросли на 10,4% на тлі зростання ринку на 2,6%. Ринкова частка Групи сьогодні становить 4,1% (+0,3 пп в порівнянні з 2016 р).

Група, а також марки Renault і Dacia встановили новий рекорд продажів за півріччя. Група продала 1 879 288 автомобілів, марка Renault  1 342 320 автомобілів, а Dacia — 332 845. Продажі Renault Samsung Motors виросли на 12,5%, Lada — на 12,2%.

«Ми встановили новий рекорд, продавши більше 1,88 млн автомобілів за шість місяців. Обсяг продажів і ринкова частка збільшилися для всіх марок і у всіх регіонах. Наша стратегія оновлення лінійки і географічної експансії продовжує давати результати», — зазначив Тьєррі Коскас, член Виконавчого комітету і виконавчий віце-президент Групи з продажів та маркетингу.

У Європі продажі Групи і раніше росли швидше за ринок. Вони збільшилися на 5,6% при зростанні ринку на 4,4% і сягнули 1 025 146 автомобілів за перше півріччя. Група займає 10,8% європейського ринку (+0,1 пп).

Марка Renault зафіксувала зростання на 4,3% і збільшила свою частку до 8,2%. Зокрема, великий внесок в результати Renault зробило повне оновлення сімейства Megane в 2016 р. Clio 4 є другим найбільш продаванним автомобілем у Європі, а Captur став лідером серед кросоверів у своїй категорії.

Renault зберігає лідерство в сегменті електромобілів з ринковою часткою 26,8%. Обсяг продажів виросли на 34%. Продажі ZOE, електромобіля, що продається найбільше в Європі, збільшилися на 44%.

Марка Dacia завершила півріччя з рекордним для себе результатом в Європі: 245 453 проданих автомобілів (+ 9,3%) і частка ринку в 2,6%. Цей результат став можливим завдяки добрим результатам Sandero (фаза 2), випущеного в кінці 2016 р. та Duster.

У Франції марка Renault продемонструвала найкращі продажі за півріччя в сегменті легкових автомобілів за останні шість років. Twingo, Clio, Talisman і Espace очолюють свої сегменти. Dacia оновила рекорд продажів завдяки Sandero, лідеру серед легкових автомобілів з продажів роздрібним клієнтам. ZOE залишається беззаперечним лідером ринку електромобілів — на його частку припадає майже 70% продажів всіх легкових електромобілів у Франції (понад 9200 одиниць), що більш ніж на 42% в порівнянні з минулим роком.

За межами Європи обсяг продажів і ринкова частка росли у всіх регіонах. Продажі Групи зросли на 16,8% на тлі зростання ринку на 3,4%.

Група Renault зміцнила свої позиції за рахунок успіху нових продуктів: QM6 і SM6 в Південній Кореї, Kaptur, Vesta і Xray в Росії, Koleos в Китаї, Megane Sedan в Туреччині і Oroch в Америці.

В регіоні Африка-Близький Схід-Індія продажі Групи зросли на 19,3%, а ринкова частка склала 6,4% (+1,1 пп).

Продажі в Ірані зросли на 100,3% і дозволили збільшити ринкову частку на 4 пп до 9,8%, завдяки успіху Tondar і Sandero.

В Індії Renault як і раніше залишається провідною європейською автомобільною маркою з часткою ринку в 3,3%.

У Північній Африці продажі Групи зросли на 10,1% на тлі ринкового спаду на 8,3%. Група посідає 43% ринку (+7,2 пп).

Продажі Групи в Євразії зросли на 8,6% на тлі зростання ринку на 2,5%. Ринкова частка Групи, яка тепер включає і марку Lada, зросла на 1,4 пп до 24,5% в великій мірі завдяки відмінним продажам в Росії.

Російський ринок вперше за чотири роки почав рости і за перше півріччя збільшився на 6,9%. Група збільшила свої продажі на 14% (включаючи Lada).

Продажі Lada зросли майже в два рази швидше за ринок — на 12,8%, а ринкова частка склала 19,5% (+1 пп) завдяки успіху нових моделей Vesta і Xray.

Ринкова частка марки Renault досягла 8,5% (+0,7 пп). Продажі Kaptur за півріччя склали 14 140 автомобілів.

Після консолідації продажів Lada в звітності Групи Росія стала для неї другим ринком.

В регіоні Азія-Тихий океан продажі збільшилися на 50,5% на тлі зростання ринку на 3,6%.

У Китаї Renault продала близько 36 000 автомобілів (у порівнянні з 9771 в першому півріччі 2016 р.), включаючи 21 000 нових Koleos, який був випущений тут в кінці 2016 року і виготовляється всередині країни.

Renault Samsung Motors зафіксувала зростання продажів на 12,5% в Південній Кореї, ринок якої скоротився на 4,2%. Ринкова частка марки склала 6,9% (+1 пп) завдяки успіху недавно випущених продуктів (SM6 і QM6).

В Америці продажі збільшилися на 14,6% на тлі зростання ринку на 8,3%, в результаті ринкова частка склала 6,5% (+0,4 пп). Як і раніше відмінні продажі показують Sandero, Logan і Duster Oroch.

Група Renault продовжує в повній мірі використовувати відновлення ринку Аргентини, збільшивши продажі на 45,6% на тлі зростання ринку на 34%. Ринкова частка збільшилася на 1,1 пп до 13,3%. Renault отримала серйозні переваги від налагодження локального виробництва Sandero і Logan в кінці 2016 р. В першому півріччі ринок Бразилії виріс на 4,2%. На хвилі цього зростання Група збільшила свої продажі на 5,1%, а ринкову частку до 7,4%.

РИНКОВИЙ ПРОГНОЗ ДЛЯ ГРУПИ RENAULT НА 2017

Очікується, що в 2017 р. світовий ринок виросте на 1,5-2,5%. Як і раніше, очікується, що зростання європейського ринку за цей період складе 2%. Французький ринок повинен зрости на 2%.

За межами Європи російський ринок може зрости більш, ніж на 5%, а бразильський — на 5%. Зростання повинне продовжитися в Китаї (+ 5%) та Індії (+ 8%).

У другому півріччі в Європі Група продовжить отримувати дивіденди від оновлення всієї своєї лінійки, а в світовому масштабі — від популярності Koleos в Китаї, Kaptur, Xray і Vesta в Росії, QM6 і SM6 в Південній Кореї і нової лінійки кросоверів в Латинській Америці.

Таким чином, Група Renault підтверджує свої цілі на 2017 р., включаючи збільшення продажів і ринкової частки в Європі та за її межами.

ЗА ДОДАТКОВОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ ЗВЕРТАЙТЕСЯ:

Рі Ямане (Rie Yamane)

rie.yamane@renault.com

Прес-аташе

+ 33 (0) 1 76 84 00 99

Продажі Групи по регіонах (ЛА + ЛКТ)
На кінець червня *
2017 2016 зм, %
Франція 368,002 361,664 1.8%
Європа ** (без Франції) 657,144 609,464 7.8%
Франція + Європа, всього 1,025,146 971,128 5.6%
Африка, Близький Схід, Індія 249,081 208,708 19.3%
Євразія 323,043 297,552 8.6%
Америка 181,566 158,460 14.6%
Азія-Тихий океан 100,452 66,729 50.5%
В цілому, окрім Франції та Європи 854,142 731,449 16.8%
В Світі 1,879,288 1,702,577 10.4%
* Продажі   
** Європа = Європейський Союз, Ісландія, Норвегія та Швейцарія

 

Продажі марок
На  кінець червня*
2017 2016 зм, %
RENAULT
ЛА 1,141,703 1,030,731 10.8%
ЛКТ 201,617 193,300 4.3%
ЛА+ЛКТ 1,343,320 1,224,031 9.7%
RENAULT SAMSUNG MOTORS
ЛА 52,776 46,917 12.5%
DACIA   
ЛА 310,141 276,242 12.3%
ЛКТ 22,704 21,368 6.3%
ЛА+ЛКТ 332,845 297,610 11.8%
LADA   
ЛА 144,836 130,243 11.2%
ЛКТ 5,511 3,776 45.9%
ЛА+ЛКТ 150,347 134,019 12.2%
GROUPE RENAULT   
ЛА 1,649,456 1,484,133 11.1%
ЛКТ 229,832 218,444 5.2%
ЛА+ЛКТ 1,879,288 1,702,577 10.4%
* Продажі  

 

Група Renault : 15 ринків — На кінець червня
Продажі  2017* РД ЛА+ЛКТ 2017
(шт) (%)
1 ФРАНЦІЯ 368,002 26.96
2 РОСІЯ 201,065 27.98
3 ІТАЛІЯ 122,339 9.99
4 НІМЕЧЧИНА 115,977 6.04
5 ІСПАНІЯ 89,473 11.63
6 ТУРЕЧЧИНА 75,130 18.73
7 БРАЗИЛІЯ 73,416 7.40
8 ІРАН 68,365 9.77
9 БРИТАНІЯ 66,974 4.21
10 АРГЕНТИНА 57,711 13.32
11 ІНДІЯ 57,201 3.29
12 ПІВДЕННА КОРЕЯ 52,882 5.97
13 БЕЛЬГІЯ + ЛЮКСЕМБУРГ 50,313 12.58
14 КИТАЙ 35,647 0.28
15 МАРОККО 35,365 41.86
*На кінець червня (продажі), не вкл Twizy  

.

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.