Tesla втратила $ 5.5 млн через проблеми з якістю
Черговий удар по репутації загрожує і без того оповитій проблемами Tesla. Німецька прокатна контора NextMove, уклавши контракт на поставку 100 Tesla Model 3 загальною сумою в 5,5 млн дол., залишилася незадоволена якістю електромобілів. Тепер договір недійсний, і непохитність сторін у вирішенні питань свідчить про малу ймовірність відновлення співпраці.
Замовлення було оформлене ще в 2018 році, перші 15 автомобілів NextMove отримала на початку цього року. За даними компанії, всі доставлені Тесла Модел 3 мали дефекти на кшталт проблем із фарбуванням, несправною проводкою, пошкодженою приладовою панеллю, конденсатом у фарах і багатьма іншими.
Ця неприємна обставина призвела до розриву відносин, але в компанії наполягають на тому, що саме Tesla виступила ініціатором припинення угоди. У свою чергу, автовиробник говорить про те, що договір розірвала прокатна контора.
Хоч би там як, а в NextMove спробували замовити ще 4 електромобілі, але всі вони були вже не новими, що скасовувало отримання компанією податкових компенсацій у рамках програми заохочення експлуатації «зеленого» транспорту. У Тесла, коментуючи ситуацію, говорять про те, що ці автомобілі пропонували як тимчасову заміну замість тих, де необхідно було виправити дефекти.