X

У Європі вкотре завдано удару по бензинових і дизельних авто

Дизель и бензин в Европе снова подверглись травле. Европарламент нанес им сокрушительный удар, серьезно снизив нормы выбросов.

«Світ не може залишатися незмінним», – подумав Європарламент, і вирішив влаштувати «Варфоломіївську ніч» автомобілям на викопному паливі. Тепер, згідно з проголосованим в Європейському парламенті рішенням, до 2030 р. всі легкові автомобілі, що випускаються в Старому Світі, повинні за часткою викидів стати на 40% чистішими, ніж сучасні стандарти. Це рішення Європарламенту стало справжнім шоком для автовиробників, адже спочатку мова йшла про 30%, з якими автоконцерни і так не були згодні, вимагаючи легкого, лише 20%, зниження стандартів рівня викидів.

Втім, голосування виявилося не одноголосним. Німеччина, Угорщина, Румунія і Болгарія виступили проти введення таких жорстких нормативів. На це вони почули у відповідь: «Ми не дозволимо Німеччині тягнути назад цілий континент, щоб виправдати їхню невдалу дизельну стратегію».

Читайте також:
У Ford Fiesta будет снижен уровень выбросов

На думку чиновників ЄС, рішення про введення стандартів щодо скорочення рівня викидів CO2 на 40% до 2030 року має не лише екологічне обґрунтування, воно принесе Євросоюзу відчутну економічну вигоду.

Це сформує 69 000 нових робочих місць тих, де люди будуть працювати над виробленням чистої енергії. Все це з лишком компенсує 12 000 робочих місць, які втратять автовиробники, зміщується фокус уваги від двигунів внутрішнього згорання до електрифікації силових агрегатів.
Читайте також:
Renault снижает выбросы СО2 ежегодно на 3%

Щоправда, у цього процесу можуть виявитися і побічні ефекти: головне, під час електрифікації автомобільної галузі не стати залежними від постачання батарей з Азії і США. І саме над усуненням цієї негативної можливості, ймовірно, Євросоюз і планує працювати найближчим часом.