X

Боротися з перевантаженням на дорогах депутати вирішили по-новому

В Верховную Раду внесен Законопроект №4660-1, который оптимизирует механизм получения разрешений для автоперевозчиков, работающих с превышением габаритно-весовых норм.

Бороться с перегрузом на дорогах депутаты решили по-европейски

У Верховну Раду внесений Законопроект №4660-1, підготовлений депутатами від партії «Самопоміч», який робить механізм отримання дозволів для автоперевізників, працюючих з перевантаженням, прозорішим і мінімізує корупційні схеми.

Тому сьогодні в Міністерстві інфраструктури відбулася зустріч представників цього відомства, за участю Міністра Володимира Омеляна, депутатів Верховної Ради та автоперевізників.

Законопроектом Пропонується: видавати дозволи на перевезення з перевищенням допустимих габаритних і вагових параметрів виключно територіальними органами, до того ж на весь маршрут прямування і на одно ТЗ. А час їх видачі скоротити від декількох днів до двох годин.

Сьогодні: такі дозволи треба отримувати в кожному обласному уповноваженому органі на всьому маршруті прямування. Терміни отримання досягають 10 днів.

Бороться с перегрузом на дорогах депутаты решили по-европейски

Пропонується: ввести перехідний період на термін 18 місяців, під час якого вагові параметри автопоїзда визначатимуться кількістю осей і навантаженням на вісь.

Сьогодні: повна маса автопоїзда на дорогах державного значення обмежена 40 т, а на регіональних – 24 т. Якщо врахувати, що сільгосппродукцію перевозять передусім на регіональних дорогах, то собівартість доставки її різко підвищується. Крім того, автопоїзда (вантажівка плюс причіп) – а таких сьогодні в аграрному бізнесі більшість – важать у спорядженому стані близько 17-19 т. А перехід на сідлові тягачі з напівпричепами (загальною вагою 14 – 15 т) тривалий і не по кишені багатьом перевізникам.

Пропонується: відповідальність за перевантаження ТЗ повинні нести не лише перевізники, а й вантажовідправники і вантажоодержувачі.

Сьогодні: перевізники вимушені вантажити машини під зав’язку, оскільки низькі тарифи на вантажоперевезення і високі ціни на дизпаливо поставили їх бізнес на межу виживання.

Автоперевозчики предупреждают: уборочная кампания под угрозой

Карта дорог Украины, где разрешено движение грузовиков до 40 тонн

https://www.autocentre.ua/avtopravo/dorogi/gabaritno-vagovi-kompleksi-zapratsyuvali-na-dorogah-shhe-dekilkoh-oblastej-301423.html