Многие команды королевы автоспорта были созданы на базе устоявшихся автопроизводителей, однако были и те, что прошли этот путь с точностью до наоборот.
Формула-1 завжди була і залишається чемпіонатом, в якому силами міряються найсильніші автовиробники планети. За більш ніж півстолітню історію в королівських перегонах брали участь (а деякі – продовжують брати участь) автовиробники з такими гучними іменами як Mercedes, Alfa Romeo, Maserati, Lamborgini, Lotus, Renault, Toyota, Honda, BMW, Ferrari, McLaren та інші, повідомляє xsport.ua. Але тільки деякі з цих знаменитих по всьому світу виробників уперше вийшли на трасу не для того, щоб підсумувати багаторічне виробництво серійних автомобілів, а як команди, на базі яких згодом були засновані заводи з виробництва серійних спорткарів, доступних для купівлі простими (якщо так можна висловитися) людьми. І, зовсім не дивно, що саме одні з найбільш успішних колективів Формули-1 згодом стали знаменитими на весь світ виробниками елітних автомобілів, що зачаровують нас своєю швидкістю і неперевершеною надійністю.
Ferrari: від ентузіазму Енцо до найзнаменитішого у світі авто-бренду
Гоночна команда Ferrari – яскравий приклад того, як автоспорт допоміг стайні стати однією з найбільш знаменитих і відомих автомобільних марок в усьому світі. Енцо Феррарі заснував свою команду ще задовго до появи чемпіонату під назвою «Формула-1» одразу після того, як пішов з посади у спортивному підрозділі Alfa Romeo.
Уперше ім’я бренду «Scuderia Ferrari» з’явилося ще в 1928 році, але тоді Енцо ще навіть не замислювався про проектування власних моторів і автомобілів. Ще до початку Другої світової війни болід Енцо встиг виступити в автоперегонах, а з 1943-го стайня італійця облаштувалася в Маранелло, де її штаб-квартира розміщується і донині. Вже в той час перегони, в яких брало участь чимало професіоналів і любителів, проходили за правилами, що пізніше стали основою для чемпіонату Формули-1. Саме тоді до Ferrari прийшла перша слава, що і спонукало Коммендаторе до початку виробництва дорожніх автомобілів для продажу. У 1947-му Ferrari склали перший автомобіль і продовжують робити це і в наш час. Інноваційні технології, випробувані роками в перегонах гран-прі, стали головним елементом і невід’ємним атрибутом кожного модельного ряду і всіх без винятків автомобілів Ferrari. Але слава до конвеєрних екземплярів прийшла не так скоро, як до спортивної версії автомобіля «скудерії», і лише коли команду і концерн очолив Лука ді Монтедземоло – Ferrari, як автовиробник, досяг тієї висоти, на якій перебуває досі.
McLaren: гоночна команда, яка підкорила світ спортивних автомобілів