X

Сімейство Ford Transit поповнилося новими версіями

Популярне комерційне сімейство автомобілів Ford під кінець року отримало повнопривідні електричні версії. Крім того, електромобілі отримали нову АКБ та низку інших удосконалень.

Нагадаємо, що нове покоління фургона Ford Transit Custom та мікроавтобуса Tourneo Custom дебютувало у 2022 році, а через рік поповнилося електричними E-Transit Custom і E-Tourneo Custom. Цього року “електрички” отримали вдосконалену батарею збільшеної місткості, потужний зарядний пристрій та повний привід.

Почнемо з того, що місткість акумулятора зросла з 64 до 71 кВт-год. Це дозволило збільшити запас ходу більш ніж на 10% – з 337 до 373 км за циклом WLTP. Крім того, зросла і швидкість зарядки – за допомогою зарядного пристрою постійного струму потужністю 125 кВт поповнити запас енергії 10% до 80% можна за 29 замість 39 хвилин. За 10 хвилин на аналогічному 125-кіловатному терміналі можна поповнити запас енергії, щоб проїхати приблизно 111 км. Важливо, що скоротити час зарядки зможуть і власники вже випущених машин. Завдяки оновленню “по повітрю” батарею місткістю 64 кВт-год можна буде зарядити від 10 до 80% за 25 хвилин замість колишніх 39.

За допомогою зарядного пристрою постійного струму потужністю 125 кВт поповнити запас енергії 10% до 80% можна за 29 замість 39 хвилин

Крім вже наявних модифікацій Ford E-Transit Custom і E-Tourneo Custom з одним тяговим електромотором на задній осі, які доступні в трьох варіантах потужності (136 к.с./100 кВт, 218 к.с./160 кВт та 285 к.с./210 кВт), Вони будуть доступні для двох найпотужніших моделей, які отримають другий електромотор на передній осі. Параметри цього двигуна стануть відомі пізніше. Поки в компанії повідомили лише, що топова версія матиме сумарний момент, що крутить, 630 Нм, що на 50% більше, ніж у монопривідного аналога.

Покупці Ford E-Transit Custom та E-Tourneo Custom тепер можуть замовити повнопривідний варіант із двома електромоторами

Система повного приводу дозволяє відстежувати пробуксовування коліс до 50 разів на секунду з регулюванням моменту, що крутить, в режимі реального часу, збільшує рекуперативне гальмівне зусилля приблизно на 50% для оптимізації енергоефективності на низьких швидкостях, працює з удосконаленою системою контролю тяги та електронною системою. Спеціальний режим Trail забезпечує контрольоване пробуксування коліс для стабільного руху по пухкому ґрунту.

Оновлений E-Transit Custom має вантажність до 1 тонни, а також здатний буксирувати причеп масою до 2,3 тонни. Покупці зможуть вибирати з чотирьох варіантів кузова – Van, Kombi, Double-cab-in-van та MultiCab, а також із 5 комплектацій: Trend, Limited, Trail, Sport та MS-RT.

Ціни та детальніші характеристики новинки стануть відомі ближче до початку продажів. Нині вартість електричних фургонів у Європі стартує з 58 тисяч євро, а мікроавтобусів – з 67,8 тисячі євро.