X

Лідеру корейського автопрому виповнилося 55 років

Рівно 55 років тому, 29 грудня 1967 року у складі найбільшого у Південній Кореї будівельного концерну Hyundai було відкрито автомобільне відділення – Hyundai Motor. Незабаром там почали збирати легкові машини – копії англійських Ford.

А з жовтня 1974 року на новому заводі в Сеулі за згодою з компанією Mitsubishi почали виробляти легкові компактні автомобілі Pony – подібні до японської малолітражки Colt.

Hyundai Pony на вулицях Києва, 2002 р. Фото автора

У 1994 році стартував випуск моделі малого класу Accent, яка набула великої популярності. Це був прогресивний за конструкцією автомобіль – з передніми ведучими колесами та двигуном поперечного розташування.

Hyundai Accent на вулицях Києва, 1998 р. Фото автора

Його 4-циліндровий 12-клапанний мотор вже мав систему упорскування палива з електронним управлінням. За робочого об’єму 1,3 л він розвивав 84 к. с. Підвіска всіх коліс була незалежною.

Hyundai Mighty на вулицях Каїра, 2008 р. Фото автора

Вантажні автомобілі та автобуси компанія Hyundai почала збирати у 1978 році. Через кілька років у виробничій програмі вже була гамма автомобілів вантажопідйомністю від 1 до 7 т.

Hyundai HD72 на тест-драйвi в “Автоцентрі”, Київ, 2003 р.

Важливий етап у розвитку вантажівок Hyundai почався в 1984 році, коли в місті Ульсан був відкритий новий завод. Там стали випускати фургони та пікапи Porter (1 т.) та вантажівки Mighty (2,5 – 3,5 т). А з середини 80-х випускалася і гамма важких вантажівок – аналоги японських моделей Mitsubishi Fighter та Great. Це були дво-, три- та чотиривісні машини повною масою 10,8 – 38 т.

Hyundai Xcient, 2013 р.

У 1997 році компанія Hyundai Motor утворила у США своє дочірнє підприємство. А на наступний рік скупила на корені відому фірму Kia разом з компанією Asia Motors, що належала їй.

Hyundai Express Universe Noble на вулицях Києва, 2013 р. Фото автора

Наприкінці 90-х років. Hyundai стала лідером у виробництві автомобілів у Південній Кореї. Так, за рік вона випускала близько 250 тис. вантажівок, у тому числі близько 20 тис. важкого класу.

Читайте також:
Як компанія Hyundai Motor еволюціонувала за 57 років