Компанія Renault Trucks спільно з транспортною компанією Malherbe повністю електрифікувала доставку кабін, осей та двигунів між своїми французькими заводами.
Кабіни вантажівок важкого класу перевозяться з виробничого майданчика в Бленвіль-сюр-Орн на підприємство до Бург-ан-Брес для остаточного складання. У свою чергу двигуни та осі доставляються із заводу в Ліоні на підприємство в Бленвіль-сюр-орн для встановлення на середньотоннажні вантажівки.
На цьому логістичному коридорі задіяні 22 електричні тягачі Renault Trucks E-Tech T, половина з яких на південному маршруті, а половина – на північному. Кожна машина з урахуванням зупинок на зарядку, що проводиться на власних станціях Malherbe, та перезміну водіїв долає на день 810 км на південному маршруті та 704 км на північному.
Маршрути розбиті на чотири цикли руху тягачів та водіїв і один повний цикл завантаження (кабін для відправки та двигунів та осей для зворотної поїздки). Все це забезпечує час щоденної роботи кожної машини до 18 години. Повна електрифікація доставки комплектуючих на вказані підприємства Renault Trucks дозволяє щорічно зберегти атмосферу від викидів 2869 тонн СО2. Зазначимо, що Renault Trucks ще минулого року почала використовувати електричні тягачі для доставки осей з Ліону до Бург-ан-Бреса.