Водіям автобусів полегшили життя
Компанія Volvo Buses довела на практиці, що її система динамічного рульового керування Volvo Dynamic Steering зменшує ризик виробничого травматизму водіїв автобусів. Проводячи за кермом багато годин поспіль, водії автобусів передусім напружують м’язи в плечах, шиї та руках. Це нерідко призводить до травм. Щоб таких випадків ставалося якомога менше, на автобуси марки Volvo встановили систему динамічного керування Volvo Dynamic Steering.
Для водіїв провели практичний тренінг, який курирувала Шведська національна дорожньо-транспортна адміністрація – Swedish National Road and Transport Administration (VTI). Під час тест-драйву здійснювалося вимірювання за допомогою датчиків різних груп м’язів водія. Маршрут руху було побудовано з численними лівими і правами поворотами, круговим рухом, а також рухом по прямій тривалий час.
Результати випробувань перевершили очікування. З застосуванням системи Volvo Dynamic Steering м’язове напруження скорочується в середньому на 20–30%, а для певних маневрів – і зовсім на 70%.
«Немає сумніву, що ця система покращує умови праці водія. Чимало водіїв відчувають біль у суглобах і м’язах, і очевидно, що вони мають користь від Volvo Dynamic Steering», – говорить доктор Анна Ананд, ад’юнкт-професор і голова дослідження в VTI. Це також важливо для водіїв-жінок, які під час керування автобусом напружують м’язи більше, ніж чоловіки.
Після завершення практичних занять усі 20 водіїв, які беруть у них участь, зазначили, що під час повсякденної роботи система VDS дуже допомагає. На їхню думку, «розумне рульове» значно зменшує м’язовий біль і насамперед у плечах.
І це не порожні слова. Через рік після появи системи Volvo Dynamic Steering, майже половину всіх туристичних автобусів марки Volvo було замовлено саме з нею. Більше того, з осені 2017 року система VDS стане також доступною на міських та міжміських автобусах.
Короткі факти про Volvo Dynamic Steering
• VDS автоматично компенсує нерівності дорожнього покриття і усуває вібрації, що оберігає кермо від самовільного повороту.
• Рухаючись на низьких швидкостях, крутити кермо стає на 75% легше. Полегшує керування також те, що рульове колесо автоматично повертається в білянульове положення після закінчення проходження повороту.
• На більших швидкостях автобус підтримує курсову стійкість, навіть на нерівному дорожньому покритті.
• У 2015 році система Volvo Dynamic Steering отримала перший приз у категорії «Безпека» на змаганні Європейського Автобусного Тижня (ECW).