28-річний Porsche 911 Turbo продають дорожче за новий «911»
За два дні на аукціоні Bring&Trailer продадуть Porsche 911 Turbo 1996 року. Поточна ставка — 352 000 доларів, у півтора рази більша за вартість нового 911 Turbo. Така цікавість до лоту пояснюється невеликим пробігом та тим, що автомобіль належав одній людині. Нинішній власник придбав купе кольору «сріблястий металік» новим й за 28 років наїздив лише 207 км.
Від стандартного купе серії 933 автомобіль відрізняється ширшим кузовом, накладками на бампері та фіксованим заднім спойлером. Купе стандартно укомплектовано омивачами фар, вбудованими «протитуманками» та склоочисником заднього скла. Також в описі вказані люк з електроприводом, 18-дюймові колісні диски Technology з порожнистими спицями та шини Pirelli P Zero Rosso. Попереду розміром 225/40, ззаду — 285/30. Гальма з 4-поршневими супортами Porsche на перфорованих роторах з ABS. Купе серії 933 — перший Porsche 911 із багатоважелевою задньою підвіскою.
У салоні — передні сидіння з підігрівом та електрорегулюваннями, стереосистема для компакт-дисків з CD-чейнджером на шість дисків у багажнику. На порогах дверей накладки з нержавіючої сталі з логотипом Turbo. Важіль перемикання передач та ручного гальма оздоблені алюмінієм. Рульове колесо, сидіння, центральна консоль та дверні карти обтягнуті сірою шкірою. Алюмінієві циферблати приладів VDO із хромованими декоративними кільцями. У стандартному оснащенні круїз-контроль та автоматичний клімат-контроль
Під капотом у купе 3,6-літровий опозитний шестициліндровий двигун з подвійним турбонаддувом. Його віддача — 400 к.с. і 398 Нм крутного моменту. Коробка — шестиступінчаста механічна з диференціалом підвищеного тертя. Привід — повний.
Продавець зазначив, що передня кришка багажника та задній спойлер перефарбовані. У березні 2020 року замінено лівий наконечник вихлопної труби та відремонтовано одне колесо. Також замінено турбокомпресори.
У 1996 році цей Porsche 911 Turbo обійшовся власнику 116 119 доларів. Скільки він виручить за купе, стане відомо за два дні.