X

ТОП-10 найдовших седанів у світі. Розмір – не головне, головне – довжина!

Долгое время в нашей стране седаны считались самыми популярными автомобилями. Давайте с вами разберемся, какие же седаны являются самыми длинными за всю историю автомобилестроения.

Ми звикли, що зазвичай найдовшими автомобілями вважаються лімузини. Але частіше за все це одиничні примірники ручної роботи: для вершителів долі всього світу чи просто диваків. Всі кастомні проєкти майстерень і не згадаєш. А ось серійні масові седани – це зовсім інша історія.

1. Maybach 57, 5,73 м, 2002 рік. З відродженням бренду Maybach в 2002 році випущено одразу дві моделі представницького класу – 57 і 62. 57 став найбільш доступною моделлю – в Європі його ціна стартувала від 366934 євро. Седан, чия маса склала 2,7 тонн, здатен розганятися до «сотні» всього за 5 секунд. Таких вражаючих результатів йому допоміг досягти двигун виробництва Mercedes-Benz потужністю 518 л. с.

2. Bucciali TAV 8-32 V12, 5,79 м, 1932 рік. Історія фірми досі сповнена загадок і багата скоріше не виробничими досягненнями, а розробками. Машина була оснащена 2-тактним мотором, переднім приводом і навіть пневматичною підвіскою моделі ТАN. 2 радіатора и 2 мотора зі спільним картером Double Huit (Подвійна вісімка) ховались під довгим капотом. Виробництво не приносило очікуваних прибутків, і, врешті решт, браття були змушені його припинити.

3. Cadillac Fleetwood Sixty Special Brougham, 5,9 м, 1971 рік. Нова генерація повнорозмірного седана, що з’явилась в 1971 році, до 1975 року випускалася майже без змін. Свого часу автомобіль встановив рекорд як найширший серійний автомобіль, який протримався до середини 1990-х років. Після цієї машини закінчилась епоха 6-метрових седанів марки.

4. Rolls-Royce Phantom EWB, 6,1 м, 2012 рік. Рестайлінгова версія британського розкішного седана, вперше показана публіці в березні 2012 року на Женевському автосалоні. Автомобіли «2-ої серії», над якими попрацював головний дизайнер компанії Джайлс Тейлор, відрізняються від попередньої версії наступними особливостями: в екстер’єрі– нові повністю світлодіодні фари головного світла, розділені по горизонталі світлодіодною смугою денних ходових вогнів, світлодіодні прямокутні підфарники замість звичайних круглих, суцільна штампована решітка радіатора, передній бампер інакшої форми та ін.

5. ГАЗ 14 «Чайка», 6,11 м, 1977 рік. Автомобіль з трирядним розташуванням сидінь розроблено як заміну знаменитої ГАЗ-13. Особливості конструкції: гідравлічні штовхачі клапанів, гідромеханічна трансмісія, дискові гальма передніх колес, гідропосилювач керма. Машина була оснащена кондиціонером, стереофонічним радіоприймачем з підіймаємою електродвигуном антеною, електричними склопідйомниками, переднім і заднім склом, що не пропускає тепло. Перший серійний екземпляр, випущений в 1976 році, було подаровано Генеральному Секретарю ЦК КПРС Л.І. Брєжнєву на 70-річчя.

6. Toyota Century Royal, 6,15 м, 2005 рік. Toyota Century – найрозкішніший автомобіль Японії. В 1997 році авто пройшло значний редизайн, отримавши п’ятилітровий 276-сильний V12. Всі автомобіли збираються на замовлення Управління Імператорського двору Японії. Салон авто створено зі застосуванням таких нетрадиційних для машинобудування матеріалов, як граніт та рисовий папір.

7. Maybach 62S, 6,16 м, 2010 рік. Восени 2010 року світ побчаив оновлену версію німецького седана. Потужність автомобілей комплектації S зросла до 630 кінських сил, також спостерігаються незначні покращення в економії палива. Крім того, моделі отримали новий передній бампер, світлодіодні фари, нову решітку радіатора та інше.

8. Maybach 62, 6,17 м, 2002 рік. Maybach 62 дебютував у 2002 році. Maybach 62 був оснащений 12-циліндровим V-подібним двигуном об’ємом 5.5 літрів з двома турбінами, що дозволяє отримати потужність в 550 л. с. Покупцям пропонували також модифікацію з більш потужним силовим агрегатом, об’ємом 6.0 л. П’ятиступінчата автоматична трансмісія була запозичена у Mercedes-Benz S-Class.

9. Cadillac Fleetwood Seventy-Five Sedan, 6,2 м, 1959 год. Седанів «75-ої» моделі випущено всього 710 штук, майже стільки ж, скільки й лімузинів на його базі (690 штук). Машина була оснащена V-подібною «вісімкою» потужністю 345 л. с. В 1959 році за автомобіль дилери просили 9533 доларів.

10. Cadillac Fleetwood Seventy-Five, 6,4 м, 1975 рік. З 1971 по 1975 роки Cadillac Fleetwood, переживши кілька рестайлингів, зростав в довжині від 6,2 до 6,4 метрів. Першочергово, ріст габаритів пов’язаний зі збільшенням довжини бамперів в цілях покращення безпеки. Автомобіли були оснащені велетенськими двигунами об’ємом 7,0, 7,7 і 8,2 літри з дуже низьким форсуванням. В парі з ними працювали трьоступінчаті класичні гідромеханічні «автомати».