X

BYD встановив новий рекорд швидкості

Китайська компанія BYD продовжує штампувати рекорд за рекордом на своєму електричному гіперкарі Yangwang U9. Чотиримоторний болід розігнали на трасі в німецькому Папебурзі до 472,41 км/год.

Після серії рекордних заїздів команда китайського BYD знову повернулася на гоночні траси зі своїм купе Yangwang U9. Цього разу найпотужніша версія Track Edition досягла швидкості 472,41 км/год (293,54 милі/год), забравши корону найшвидшого електромобіля у Rimac Nevera R.

Рекордний заїзд відбувся 8 серпня на полігоні ATP (Automotive Testing Papenburg), а за кермом гіперкара був німецький гонщик Марк Бассенг (Marc Basseng). Нагадаємо, що колишній рекорд належав The Rimac Nevera R, який розігнали до 431,45 км/год (268,2 миль/год). Крім того, версія Track Edition потужніша за стандартне купе Yangwang U9, який показав швидкість 391,94 км/год (243,54 миль/год) у листопаді 2024 року.

Версія Track Edition оснащена “квартетом” електромоторів, кожен з яких розвиває 555 кВт/755 к.с. За даними BYD, сумарна потужність досягає 2207 кВт/3000 к.с., а питома потужність досягає великої величини 1200 к.с. на тонну ваги. У Nevera R аналогічні показники – 1571 кВт/2017 к.с. і 978 к.с./тонну відповідно.

Для керування всією цією потужністю електромобіль використовує передові можливості векторизації моменту, що крутить, а інтелектуальна система управління кузовом DiSus-X платформи e4 автоматично регулює підвіску для забезпечення максимального зчеплення з дорогою. Крім того, стверджується, що він використовує першу серійну надвисоковольтну автомобільну платформу 1200 В у поєднанні з системою терморегулювання, оптимізованої для екстремальних умов.

Yangwang U9 Track Edition оснащений опціональним переробленим спліттером із вуглецевого волокна і позбавлений задніх крил типу «лебедина шия». Рекордний електромобіль оснащений комплектом напівсликових шин, розроблених разом із Giti Tire. Ці шини відрізняються оптимізованими складами гумової суміші та унікальним малюнком протектора, а також високов’язким мастилом та спеціальним насіканням між шиною та ободом для мінімізації відносного прослизання.

Бассенг, який також брав участь у попередньому рекордному заїзді на звичайній Yangwang U9, сказав: «Минулого року я думав, що досяг свого піка. Я не очікував, що так скоро поб’ю свій власний рекорд, але ми на тій же трасі, з новими технологіями, які зробили це можливим».