Французька компанія Citroen відновлює партнерство із Rip Curl. Ще одним спільним проєктом стало багі на основі електричного Ami. Версія Buggy втілює дух безтурботного шукача пригод завдяки унікальним кольорам та матеріалам, а також дизайну, розробленому спеціально для серферів.
Ami Buggy Rip Curl Vision буде представлений в Оссегорі під час фіналу міжнародних змагань із серфінгу Rip Curl GromSearch, партнером якого є Citroеn. Захід пройде з 4 до 8 листопада 2025 року. Протягом усього тижня змагань Citroën надасть парк автомобілів для трансферу учасників і запропонує тест-драйви Ami та Ami Buggy. Ця модель особливо підходить для заходу, орієнтованого на молодь до 16 років, оскільки доступна з 14 років без прав водія. Концепт демонструватиметься на церемоніях відкриття та закриття, а також протягом усього змагання. Це відкриває новий розділ у співпраці Citroën та Rip Curl, історія якого скоро отримає продовження…
Партнерство Citroеn та Rip Curl розпочалося у 2016 році зі спеціальної серії C4 Cactus, за якою у 2018 році відбулися C4 Picasso, SpaceTourer та C3 Aircross, а у 2021 році – Berlingo. Завдяки досвіду Rip Curl дизайн цього електромобіля оптимізований для серферів: продуманий простір для зберігання, збільшений простір і функції, що підходять для відпочинку.
Автомобіль відрізняється особливим дизайном:
- Фіолетовий колір кузова контрастує з білим люком на даху, чорним брезентовим чохлом і чорним спойлером.
- Білі наклейки на задньому вікні, білі фари та біла світлодіодна смуга на даху для оптимальної видимості.
- Екологічний інтер’єр з м’якими подушками сидінь із принтом у стилі Rip Curl.
- Фіолетові відсіки для зберігання на панелі приладів.
Ami Buggy Rip Curl Vision включає практичні та інноваційні аксесуари:
- Килимки з перероблених гідрокостюмів для серфінгу, водонепроникні та легко миються.
- Переносний душ та килимок для чистого входу після катання.
- Водонепроникна сумка для мокрого спорядження.
- Чохол-банан, що кріпиться до керма, – нове рішення для зберігання речей в автомобілі та для повсякденного використання.
- Складаний водонепроникний контейнер для зберігання з боку пасажира.
- Кришки для дощок на даху та з боків.
Крім того, в рамках проєкту розроблено лінійку аксесуарів для відпочинку:
- Дошка для серфінгу з мотивами із логотипом Citroën x Rip Curl.
- Восковий гребінець у формі Ami.
- Брелок Ami.
- Скляна куля, створена художницею Шарлоттою Буррус, символізує спільний всесвіт обох брендів: відпочинок, серфінг, пригоди та свободу.
- Фіолетовий Bluetooth-динамік, що перегукується з кольором кузова.