Отставание между ними «на годы»
Китай – один з основних ринків для Tesla, але утримувати позиції провідного виробника електромобілів компанії все складніше та складніше. Місцеві електромобільні бренди з’являються, як гриби після дощу, і вже наздоганяють Tesla за обсягами виробництва та часткою ринку. При цьому, за словами генерального директора Lucid Пітера Роулінсона, китайські автовиробники сильно відстають від неї в технологіях і це відставання «на роки». Зокрема, «з точки зору елегантності технологій трансмісії, акумуляторів, способу інтеграції». Про це він заявив під час конференції Financial Times «Майбутнє автомобільного саміту» у Лондоні.
У 2023 році електромобілі виробляли понад 120 китайських брендів. На думку Роулінсона, за останні декілька років вони «незмірно» просунулися вперед й почали випускати «приголомшливо хороші» автомобілі. При цьому вони ще не досягли рівня Tesla, але недооцінювати китайців не можна.
В останньому кварталі 2023 року Tesla поступилася лідерством із продажу електромобілів у Китаї місцевій компанії BYD. Також у спину їй дихають Xpeng, Nio та Xiaomi. Деякі моделі цих брендів на пряму конкурують з електромобілями Tesla, хоча перевершити їх поки що не вдалося.
Lucid також намагається наздогнати Tesla. Нещодавно компанія знизила ціну на найдешевшу версію свого седана Air. У Lucid розраховують зробити її більш конкурентною. Цього року компанія планує запустити виробництво першого кросовера Lucid Gravity. Також відомо про розробку середньорозмірної моделі вартістю менш ніж 50 000 доларів, яка складе конкуренцію Tesla Model 3/Model Y.