Підрозділ Land Rover Classic пропонує підібрати культовому позашляховику кольору екстер’єру та варіанти оздоблення інтер’єру, як у нового Defender OCTA.
Старий Defender ніколи не вийде з моди, тому у майстрів Land Rover Classic завжди буде чим зайнятися. Свіжа пропозиція – програма реставрації та кастомізації, яка дозволяє запропонувати для вінтажного Defender у будь-яку комбінацію кольорів та оздоблення від нового Defender OCTA. Покупці зможуть замовити допрацьовані машини 2012-2016 років випуску, доступні у версіях 90 та 110 з кузовом Station Wagon, а також у вигляді кабріолета 90 Soft Top.
Головною особливістю новинки є розширена палітра кольорів, що включає відтінки Petra Copper, Faroe Green, Sargasso Blue і Narvik Black, які використовуються на топовій сучасній версії Defender OCTA. Вони поповнюють вже наявні варіанти забарвлення Patagonia White, Borasco Grey, Carpathian Grey та Charente Grey. Покупці також можуть вибирати між глянсовою та матовою фарбою, причому остання пропонує ексклюзивний фініш, що нагадує опціональну матову захисну плівку OCTA. Досягнення такого покриття — непросте завдання, – щоб отримати потрібний результат необхідно близько 300 годин роботи в малярському цеху.
Крім забарвлення для новинки підготували п’ять варіантів дизайну коліс розміром 16 або 18 дюймів, глянсові чорні радіаторні грати, кришталеву оптику і навіть обробку напису Defender на капоті з карбону. Також є колекція навісних аксесуарів, розроблених для любителів активного відпочинку.
Вперше класичні Defender’и можуть бути опціонально оснащені оновленими варіантами обробки салону матеріалами Ultrafabrics у кольорах Khaki Green, Light Cloud або Lunar. Як альтернатива клієнти можуть замовити напіванілінову шкіру Burn Sienna або вибрати шкіру Ebony зі спеціальної версії OCTA Black. На центральній панелі з’явився 13,1-дюймовий сенсорний екран від OCTA, замість штатних можна замовити спортивні сидіння Recaro з підігрівом.
Модернізований 5-літровий двигун V8 розвиває потужність 298 кВт/405 к.с., передаючи її на всі чотири колеса через автоматичну коробку ZF зі спортивним режимом. Ходова частина була переналаштована з використанням кастомних пружин, амортизаторів та стабілізаторів поперечної стійкості для кращої поведінки на дорозі. Гальмівна система модернізована, а кермо модернізовано відповідно до покращеної динаміки.
Стартова ціна Classic Defender V8 складає 190 тисяч фунтів без урахування податків та додаткових опцій. Це дорожче за новий Defender OCTA, за який просять у Великобританії від 148 тисяч фунтів.