X

Lotus готує бензинову версію позашляховика Eletre

На тлі спаду інтересу до електромобілів багато автовиробників змінюють свою стратегію розвитку та вносять корективи в плани з електрифікації модельного ряду. Свіжим прикладом стала інформація щодо підготовки гібридної версії спортивного позашляховика Lotus Eletre For-Me.

Новинка із ДВС майже нічим не відрізняється візуально від свого електрифікованого побратима. За попередньою інформацією, автомобіль отримає у своє розпорядження 2-літровий чотирициліндровий мотор з турбонаддувом, який розвиває 279 к.с. У парі з ним працюватиме тяговий електродвигун. Сумарна потужність гібридного силового агрегату очікується на рівні 952 к.с., що на 47 к.с. перевершує віддачу електричної версії Eletre R (905 к.с.). За попередніми даними, запас ходу гібридної новинки виключно на електротязі складе близько 345-355 км за циклом CLTC. Витрата ДВЗ очікується на рівні 6 л/100 км.

Lotus Eletre For-Me

Габарити гібридної версії ідентичні до розмірів електромобіля. Довжина елегантного позашляховика становить 5103 мм, ширина – 2019 мм, висота – 1636 мм, а колісна база – 3019 мм. Маса варіюватиметься від 2575 до 2625 кг залежно від комплектації.

Lotus Eletre For-Me

Гібридна версія Eletre For-Me дебютує в Китаї, а потім модель вирушить підкорювати інші ринки. Наступним після гібридного Eletre, ймовірно, стане версія елегантного седана Emeya, що підключається, побудована на тій же платформі. Третя модель, компактний позашляховик, також підтверджена та має з’явитися у 2027 році.

Lotus Emeya

Кожен з цих нових гібридів, що підключаються, буде використовувати 900-вольтову електричну архітектуру Lotus. Серед інших переваг ця система підтримує надшвидку зарядку. За даними Lotus, зарядка з 10 до 80 відсотків займе лише 10 хвилин.