X

Мате Рімац поділився планами на майбутнє Bugatti

Мате Рімац, керівник Bugatti, розповів про проєкт мрії, розкритикував гібридні суперкари та поділився планами на майбутнє.

За словами Римаца, найближчим часом компанія планує створення рестомоду на базі BMW покоління E30. Мрія про високопотужний E30 не нова для Мате. Його кар’єра фактично почалася з того, як він переробив один із таких автомобілів. Тоді він відмовився від бензинового двигуна на користь повністю електричного варіанту. Але зараз у нього зовсім інші плани, і цього разу все буде інакше, а під капотом з’явився мотор V10…

Говорячи про нещодавні тести Bugatti Tourbillon, Мате зазначає: “Погляньте, як швидко він набирає обертів, а цей звук”. Гуркотіння V16 – це не те, що можна почути в електромобілі, але, Рімац зовсім не збирається відмовлятися від використання електромоторів.

Tourbillon має загальну потужність 1342 кВт, причому саме на електромотори припадає 596 кВт. Чи можна до цього додати ще й турбонаддув? На думку Мате, це не має сенсу, поки він кращий за Ferrari, Lamborghini та McLaren. «Я їздив на них усіх», — сказав він про гібридні суперкари з турбонаддувом. «І я справді не розумію. Навіщо вам гібридна силова установка з турбодвигуном? Турбо — це вже компроміс сам собою, вірно? Відмовившись від наддуву, ми втратили 600 к.с. Я знав, що ми можемо з лишком компенсувати це за допомогою електричної силової установки. До того ж Tourbillon може проїхати до 70 км на електротязі, а у конкурентів ці можливості суттєво обмежені».

Що стосується подальшого розвитку Bugatti, то, за словами Мате Рімаца, «є багато речей, які можна зробити з цією гібридною силовою установкою. Можна зробити версію без гібрида або з його спрощеною версією із заднім приводом, що завгодно».

Рімац також хоче змінити підхід до володіння суперкаром. Що це означає на практиці? Зниження експлуатаційних витрат. “Погляньте на LaFerrari, P1 та 918, люди отримують поганий акумулятор, і його заміна коштує сотні тисяч”, – пояснив він. «Ми хочемо переконатись, що цього ніколи не буде з Tourbillon. Bugatti має бути супернадійним та безпроблемним, тому що це також забезпечує високу вартість при перепродажі».

Для компанії Bugatti це означає зниження витрат на технічне обслуговування протягом перших чотирьох років володіння та проєктування компонентів, які служитимуть десятиліття. З урахуванням того, що Рімац досить молодий та амбітний, скоро ми побачимо цікаві проєкти від бренду Bugatti.