Британська компанія McLaren вирішила вкотре відзначити свою перемогу у легендарному марафоні «24 години Ле-Мана» випуском лімітованої серії McLaren 750S Le Mans. Новинка відрізняється від побратимів додатковим аеродинамічним обважуванням, а також дизайнерськими доробками інтер’єру та екстер’єру.
У 1995 році компанія McLaren святкувала тріумф на трасі в Ле-Мані у дебютній гонці для моделі F1. Першу і поки що єдину перемогу для компанії тоді принесли Юкі Ярві Лехто, Яннік Дальмас і Масанорі Секія з команди Kokusai Kaihatsu Racing. З цього приводу компанія періодично випускає лімітовані серії своїх суперкарів. Так, у 2015 році вийшла “леманівська” версія моделі 650S, а у 2020 році – 720S. В цьому році її виконали на базі моделі 750S. Версія 750S Le Mans присвячена 30-річчю перемоги в Ле-Мані. Як і її попередники, ця пам’ятна модель буде випущена тиражем лише 50 екземплярів.
Від стандартного купе 750S новинка відрізняється комплектом High Downforce Kit від підрозділу McLaren Special Operations, що збільшує притискну силу на 10%. Комплект включає більш помітний спліттер на передньому бампері, обтічник на даху, збільшений активний задній спойлер і луври під заднім антикрилом. Усі елементи виготовлені із вуглецевого волокна.
Новинка буде доступна в кольорі Le Mans Grey або McLaren Orange із позначкою LM на боковинах. Також для моделі підготували фірмові п’ятиспицеві легкосплавні диски LM з обробкою Stealth. Гальмівні супорти пофарбовані в колір F1 Gold з логотипом McLaren червоного кольору, а як опція доступні модернізовані гальма Track Brake.
Інтер’єр прикрасили алькантарою Carbon Black та шкірою Jet Black, з акцентами у кольорі Dove Gray або McLaren Orange. Символіка Le Mans вишита на підголовачах та килимках, а унікальна табличка нагадує, що таких авто всього 50. Можна додати ще одну табличку до переднього багажного відділення з даними про перегони 1995 року. Автомобіль оснащений штатним 4-літровим V8 з двома турбінами, що розвиває 740 к.с.
Цього року McLaren планує виставити на старт 24-годинного марафону в Ле-Мані два боліди 750S GT3 EVO у класі GT3. А у 2027 році компанія планує повернутися до Ле-Мана з новим гіперкаром у топкатегорії LMDh.