Український авторинок неоднорідний, в різних сегментах діють свої вимоги та пріоритетності. Але стабільно одне, як в приватному, так і в корпоративному секторах лідирують кросовери.
За даними «Укравтопрому», в жовтні на український облік поставили майже 7800 нових «легковиків». З цієї кількості приватним клієнтам було продано 71% машин, а юридичним особам – 29%. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року продажі в приватному сегменті зросли на 60%, а в корпоративному на 5% знизилися.
Українці віддавали перевагу наступним «легковикам»:
- VOLKSWAGEN ID.UNYX – 431 реєстрація;
- BYD Song Plus – 382 реєстрації;
- TOYOTA RAV-4 – 296 реєстрацій;
- BYD Leopard 3 – 247 реєстрацій;
- HYUNDAI Tucson – 207 реєстрацій.
У бізнесу попитом користувалися:
- RENAULT Duster – 316 реєстрацій;
- KGM Musso Grand – 131 реєстрація;
- TOYOTA Land Cruiser Prado – 105 реєстрацій;
- TOYOTA RAV-4 – 88 реєстрацій;
- VOLKSWAGEN Touareg – 84 реєстрації.