Компанія Volvo представила новий XC70. Кросовер повертається на ринок як плагін-гібрид, який здатний проїхати до 180 км у чисто електричному режимі.
Новий XC70 орієнтований на китайський ринок та призначений для сімей, які шукають комфортний спосіб життя. Кросовер виконаний у фірмовій стилістиці бренду й отримав кузов із різкими лініями та ефектними виштамповками. Він має закриту решітку радіатора, як у електричних моделей Volvo, з боків від якої розташовані фари «молот Тора», а в бампер інтегрований повітрозабірник з активними жалюзі.
Колісні арки округлі, їх доповнюють втоплені дверні ручки і безрамочні двері. Також кросовер оснастили глянцево-чорним і хромованим декором, їздить він на 19- або 21-дюймовим колісним дискам. Образ завершують пластикові накладки на кузові, С-образні задні ліхтарі, кутасте заднє скло, а також панорамний дах.
У довжину гібридний XC70 досягає 4815 мм при колісній базі 2895 мм. Його ширина і висота складають 1890 і 1650 мм відповідно. Тобто новинка трохи менше за габаритами від XC90. У нового кросовера п’ятимісний салон, відрізняється позачасовим скандинавським дизайном з 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів, мультимедійною системою з 15,4-дюймовим екраном і 92-дюймовим проекційним дисплей з доповненою реальністю.
Volvo XC70 оснащений «легкою» центральною консоллю з висувним «мостом» підстаканників, слотом для бездротової зарядки смартфонів, аудіосистемою Harman Kardon та тризонним клімат-контролем. Ще є голосовий помічник на базі штучного інтелекту і широкий список систем допомоги водієві. Об’єм багажного відсіку складає 408 літрів, а якщо скласти задні сидіння, його можна збільшити до 1456 літрів.
Кросовер став першою моделлю Volvo, побудованою на платформі SMA. Він отримав гібридну установку на основі 1,5-літрового турбодвигуна, який працює з трьома електромоторами та трансмісією 3DHT. Вона дозволяє ДВС підключатися до обертання коліс. Потужність агрегату становить 462 к.с. Батарея на 39,6 кВтг забезпечує пробіг в чисто електричному режимі до 180 км, а загальний запас ходу досягає 1200 км.
Розгін з місця до «сотні» у такого кросовера займає 5 секунд. XC70 отримав функцію двобічної зарядки, яка дозволяє використовувати кросовер в якості зовнішнього акумулятора для будь-яких цілей: від кемпінгу до екстрених випадків. Вихідна потужність становить 6 кВт.
Новинка вже доступна для попереднього замовлення в Китаї за ціною від 446 900 ієн (близько 62 500 доларів). Volvo також планує вивести модель на ринок Європи, але поки невідомо, коли це станеться.