Четвертый представитель семьи Range Rover дебютировал весной на автошоу в Женеве. В иерархии британского бренда новинке отведено место между Evoque и Range Rover Sport.
При довжині 4,8 м Velar на 200 мм коротше за модель Sport і на 450 мм довше за Evoque. За розмірами колісної бази (2874 мм) він нічим не відрізняється від Jaguar F-Pace, що побудований на тій же платформі. Зате виділяється фірмовим стилем і максимальною увагою до кожної деталі.
Покупцям пропонується чотири 2-літрові четвірки сімейства Ingenium. Турбодизелі представлені версіями на 180 і 240 сил, а бензинові розвивають потужність 250 і 300 к.с. Крім того, є добре знайомі 3-літрові V6 – 300-сильний турбодизель і 380-сильний бензиновий мотор з механічним нагнітачем.
У парі з ними працює 8-ступінчастий автомат і фірмова система повного приводу. Пневмопідвіска дозволяє піднімати Velar над поверхнею землі на 251 мм, а стандартний кліренс становить 213 мм.
У салоні – царство електроніки і сенсорних панелей. Крім «шайби» АКП, звичайних «крутилок» на консолі залишилося тільки три – в залежності від режиму, вони відповідають за клімат-контроль, позашляхові програми Terrain Response, процес руху заднім ходом з причепом та інші функції. А решта управляється за допомогою сенсорних дисплеїв Touch Pro Duo. Все це на тлі великої кількості якісної шкіри та інших преміальних матеріалів обробки.
Velar можна вважати втіленням ідеального універсального автомобіля: він гарний, спортивний, підходить, як для автобану, так і для грунтової дороги, а також володіє комфортним, просторим салоном.
Думка
Юлія Соломатіна, «Перший Автомобільный»