Ford of Europe створила найпотужніший двигун для першого дизельного пікапа Ford F-150

Новий 3-літровий дизельний двигун Power Stroke виробництва Ford of Europe матиме найкращий у своєму класі крутний момент, тягову здатність і вантажопідйомність.

Перший в історії дизельний агрегат на найпопулярнішому F-150, зібраний на заводі Ford у Даґенемі (Велика Британія), у комплектації для США розвиватиме 250 к.с. і 596 Нм крутного моменту. Це рекорд серед дизельних пікапів у своєму сегменті.

Піковий момент розвивається на 1750 об./хв., що дає F-150 змогу тягнути на причепі 5171 кг і перевозити в кузові майже тонну (916 кг). На магістралі витрати палива F-150 становитимуть 30 миль на галон (7,8 л/100 км), згідно з оцінками Агенції із захисту довкілля і нормами тестування США.

«Власникам пікапів, які бажають максимально економити пальне під час буксирування і перевезення великих вантажів, ми пропонуємо новий 3-літровий двигун Power Stroke V6, про який раніше можна було тільки мріяти, — розповів Дейв Філіп, віце-президент Global Powertrain Engineering. — Із кожним наступним кілометром ви все більше цінуватимете його тягову здатність та потужність».

Найбільший у світі завод Ford з виробництва дизельних двигунів у м. Даґенем, на якому працює майже 3000 працівників, випустив минулого року для міжнародних ринків і Великої Британії 800 тис. двигунів.

«Титанічно потужний дизельний двигун і культовий пікап F150 — це ідеальне поєднання. Американські прихильники серії F зможуть особисто в цьому переконатися, — повідомив Стівен Джилл, директор Powertrain Engineering, Ford of Europe. — Компетентність Ford of Europe у сфері дизельних двигунів виходить за межі виробництва. Дизельний центр компанії Ford в Даґенемі (Велика Британія) — це ідеальний майданчик для виробництва високотехнологічних дизельних двигунів, зокрема 2-літрового Ford EcoBlue і нового 1,5-літрового Ford EcoBlue».

Новий 3-літровий Power Stroke потужніший і водночас більш легкий завдяки технологіям, як, наприклад, конструкція блоку циліндрів з ущільненого сірого чавуну і шатуна з кованої сталі.

Двигун оснащено ефективним турбокомпресором зі змінною геометрією для кращої реакції двигуна і меншого провалу тяги. Система прямого впорскування пального покращує ефективність і паливну економічність, а калібрування дизельних форсунок, які працюють під високим тиском 29 000 psi (2 000 бар), дає двигуну змогу працювати м’якіше, тихіше і водночас зменшити викиди.

Покращеній паливній ефективності та зменшенню викидів сприяє спеціально відкалібрована 10-ступінчаста автоматична трансмісія SelectShift® і Auto Start-Stop.

2017 року компанія Ford продала в США 896 764 пікапів серії F, що на 9,3% краще торішнього показника і є рекордом за останні 12 років. Пікапи серії F вже впродовж 41 року залишаються найпопулярнішими в Америці.

У Європі розробляють і випускають найбільше дизельних двигунів Ford у світі: у Великій Британії розташовано технічний центр Dunton Technical Centre і експертна база у Даґенемі, а в Німеччині — Європейський центр досліджень та інновацій компанії Ford.

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.