X

Xiaomi дал денег на электромобили китайской Tesla

Xiaomi инвестировала $400 млн в электромобили китайского стартапа

Многим китайским электромобильным стартапам не удаётся удержаться на плаву по одной простой причине – у них нет денег на дальнейшую разработку и производство. Тем не менее, некоторым компания всё же удаётся привлечь финансы и, в итоге, остаться в живых – как минимум, на первых порах.

Одной из таких компаний является автопроизводитель Xpeng Motors, который позиционирует себя как (очередной) конкурент Tesla и имеет в своем модельном ряде две модели – “интеллектуальный” внедорожник для молодого поколения под названием G3 и четырехдверный седан под названием P7. После длительных переговоров компании удалось привлечь целых 400 млн долларов инвестиций, где самым крупным спонсором стал…. Xiaomi. Да, хорошо известный нам бренд по производству смартфонов и бытовой электроники.

Судячи з усього, Сяомі сподобався нестандартний підхід Xpeng в області розробки електрокарів: стартап робить ставку не на ключові характеристики авто, а різні “гіковські плюшки” і тотальну технологічність. Судіть самі: у оснащення автомобілів входить адаптивний круїз-контроль, асистент утримання смуги руху, віддалене управління зі смартфона, голосовий помічник, інтелектуальна навігаційна система з підтримкою GPS і Beidu., 360-градусна камера, яку можна повертати і використовувати для зйомки селфі за допомогою датчиків, що розпізнають жести, а також функція автоматичного водіння.

Читайте также:
Morris JE – знаковый британский электромобиль 2021 года

Що стосується характеристик, то у G3 вони дійсно кілька скромні: кросовер проїжджає на одному заряді 351/365 км (в залежності від версії) по циклу NEDC і набирає “сотню” приблизно за 7,5-8 с. А ось седан P7 демонструє більш оптимістичні показники: 600 км (з того ж NEDC) і 4 секунди до “сотні” відповідно. При цьому G3 випускається ще з минулого року (на даний момент проведено кілька десятків тисяч примірників), тоді як P7 відправиться на конвеєр навесні 2020 року.

Читайте также:
В Китае создали бюджетного конкурента электрокроссоверу Тесла

Повертаючись до інвестицій відзначимо, що на отримані гроші Xpeng Motorspланує поставити більше 40 000 авто до кінця грудня 2019 року.

Читайте также:
Китайский GAC решил покорить Америку новеньким кроссовером