Новий флагманський седан Volkswagen ID.7 провалився у Китаї
Volkswagen ID.7 не зацікавив китайських клієнтів бренду. Як повідомило місцеве видання CarNewsChina з посиланням на звіт CarFans, за 72 години після запуску продажів 15 грудня седан зібрав лише 300 бронювань. І це незважаючи на те, що в Китаї Volkswagen ID.7 коштує майже вдвічі дешевше, ніж у Європі. Стартовий цінник «китайського» електроседана — 30 600 євро. У Німеччині ціни починаються з 56 995 євро.
За даними агентства, кожен дилерський центр отримав одне замовлення. Коефіцієнт конверсії становив 5%, тобто автомобіль купив кожен 20-й відвідувач. Більшість покупців — 40-річні чоловіки (80 – 90%). Кожен третій обирає Volkswagen ID.7 як альтернативу Passat. При цьому для більшості — це другий сімейний автомобіль.
![]()
Як стверджується, багатьох налякав високий цінник ID.7 та необхідність доплачувати за такі функції, як підігрів сидінь. Хоча просторий салон відвідувачі дилерських центрів оцінили.
Незважаючи на всі «мінуси», багато китайців все ж хотіли б придбати електроседан, але тільки після виходу більш доступних версій. Тоді як просування Volkswagen ID.7 на місцевий ринок почалося з дорожчих модифікацій.
У Китаї електромобілі ID-лінійки виробляють два спільні підприємства: Volkswagen-FAW та Volkswagen-SAIC. Автомобілі із цих заводів відрізняються назвами. Наприклад, ID.4 та ID.6 виробництва заводу FAW називаються ID.4 X та ID.6 X, SAIC — ID.4 CROZZ та ID.6 CROZZ. Електроседан ID.7 Vizzion для місцевого ринку збирає Volkswagen-FAW.



















