У серпні 1965 року дебютував Mercedes-Benz серії 108, а слідом за ним – й 109. Нова модель класу люкс отримала функціональний та елегантний дизайн, розроблений стилістом Полем Браком.
Зовнішність відрізнялася низькою лінією даху, великою площею скління та практично квадратною решіткою радіатора.
На Франкфуртському салоні показали одразу три моделі: 250 S, 250 SE та 300 SE. Пізніше дебютувала 300 SEL – з подовженою колісною базою та пневмопідвіскою, що представляла вже серію 109. Нові машини стали фактично провісниками Mercedes-Benz S-класу (W116), що з’явився у 1972 році.
Mercedes-Benz 300 SEL
Моделі серії 108/108 здобули чимало новацій. Це дискові гальма на всіх колесах, причому на задніх – з обмежувачем гальмівного зусилля. Ззаду також встановлювалась гідропневматична компенсаційна пружина. З самого початку автомобілі комплектувалися 6-циліндровими двигунами, причому версії з індексом “Е” мали 6-поршневі паливні насоси.
У 1969 році дюбютувала модель 300 SEL 3.5 – з новим двигуном V8 (M116), який отримав системи упорскування пального Bosch D-Jetronic. Для деяких експортних ринків, у тому числі США, пропонувався 4,5-літровий агрегат V8 (M117). Взагалі це був перший випадок використання V8 на серійних автомобілях Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz 300 SEL 6.3
У березні 1968 року з’явилася топова модель – 300 SEL 6.3 із двигуном V8 від Mercedes-Benz 600 (W100). Таких машин було виготовлено лише 6526 од.
А щодо всіх представників серії 108/109, то їх з 1965 по 1972 рік випустили понад 382 тис. од. Це були найпопулярніші седани класу люкс свого часу. Багато цих машин збереглися до наших днів і цінуються колекціонерами. Так, модель 280 SE у хорошому стані коштує близько 30 тис. євро, а цінники на топову 300 SEL 6.3 взагалі перевищують 90 тис. євро.