X

Провіснику Mercedes-Benz C-Class виповнилося 90 років

На Парижском автосалоне 1931 года состоялась премьера Mercedes-Benz 170 (W15) – компактной модели с полностью независимой подвеской, которая стала предтечей современного Mercedes-Benz C-Class

З 1 до 11 жовтня на Паризькому автосалоні 1931 року можна було побачити інноваційну модель Mercedes-Benz 170 (W15), яку по праву можна вважати родоначальником нинішнього с-Сlass.

Компактна, завдовжки лише 3940 мм, вона стала першим у світі масовим автомобілем з незалежною підвіскою всіх коліс на хитних півосях. Спереду в ролі пружних елементів служили поперечні ресори, а ззаду — здвоєні гвинтові пружини.

Машина комплектувалася рядним 6-циліндровим бензиновим двигуном M15 робочим об’ємом 1692 см куб.і потужністю 32 к.с. Модель відрізнялася наявністю гідравлічних гальм і мала нижчий центр ваги, що підвищувало її стійкість.

Вже за перший повний рік було вироблено 4438 од., що становило 75% від усього обсягу легкових автомобілів Mercedes-Benz, випущених в 1932 році. До 1934 року модель залишалася найбільш продаваним автомобілем Mercedes-Benz. Ціна на нього стартувала від 4400 рейхсмарок.

Читайте також:
Як Mercedes-Benz розпочав випуск задньомоторних автомобілів

Машина пропонувалася в десяти кузовних варіантах, зокрема і у вигляді розвізного фургона, а також шасі і випускалася до 1936 року. Загалом було вироблено 13 775 од. Потім їй на зміну прийшла модель 170 V (W 136) із рядним 4-циліндровим двигуном.

Читайте також:
На OldCarLand 2021 дебютировали два раритетных Mercedes-Benz (видео)