Чеська компанія Skoda презентувала незвичайний проєкт – концептуальний пікап у стилі Modern Solid. Дизайнери надихалися багатою історією бренду, щоб створити сучасну версію пікапа Felicia Fun.
Хоча історія Škoda сповнена практичних автомобілів, компанія також випустила низку автомобілів виключно для задоволення. Одним із найяскравіших і по-справжньому оригінальних прикладів є пікап Felicia Fun, створений на основі більш ранніх концепцій, таких як Favorit 781 Tremp та Favorit Fun. Однак, на відміну від своїх попередників, ідею «пляжної Škoda» реалізували у серійній моделі.
Незвичайний пікап Felicia Fun вироблявся компанією Skoda на заводі у Квасінах з 1997 по 2000 рік. Створений на основі стандартного пікапа Felicia, він мав кілька унікальних особливостей. Найбільш примітною була задня зсувна перегородка за передніми сидіннями, яка, бувши складеною у вантажний відсік, створювала простір для двох додаткових сидінь, які можна було закрити брезентовим дахом. Модель також мала характерний спойлер на задніх дверях.
Доступна у трьох колірних поєднаннях, модель була пофарбована у жовтий колір: покупці могли вибрати лише жовтий, зелений чи помаранчевий для бамперів, накладок на крила, порогів, спойлерів та інших деталей. Всього було випущено 4216 екземплярів, що робить пікап одним із найрідкісніших сучасних моделей Skoda.
Через роки французький дизайнер Жюльєн Птісеньєр уявив, як Felicia Fun могла б виглядати сьогодні через призму фірмової мови дизайну Modern Solid.
Новий пікап отримав передню частину у стилі концепту Vision 7S. Решітка радіатора Tech-Deck Face поєднується з тонкими Т-подібними світлодіодними фарами, мотив яких повторюється і ззаду, де Жюльєн додав рожеві ліхтарі, сполучені світлодіодною смугою у стилі 1990-х років. Рожевий колір також присутній у логотипі, тонуванні скла, акцентах колісних дисків та деталях бампера. «Саме він надає автомобілю пляжної атмосфери 1990-х», — зазначає Жюльєн.
Однак пропорції цілком сучасні: широка стійка, великі колеса з аеродинамічними накладками та контрастні чорні бампери, колісні арки та пороги. Спойлер та передні стійки відповідають цьому чорному кольору, створюючи яскравий контраст із фірмовим жовтим кузовом, який був невіддільною частиною оригінальної ідентичності. “Пропорції та чіткіші деталі – ключові елементи Modern Solid в моєму дизайні, – говорить Жюльєн, додаючи, що адаптувати автомобіль 1990-х років до нової мови дизайну було напрочуд просто. – Автомобілі тієї епохи відрізнялися простими формами та мінімальною кількістю прикрас, тому оновити зовнішній вигляд було відносно легко”.
Всередині дизайн відсилає до ери оригіналу: повнорозмірний дисплей панелі приладів відображає графіку ретро-відеоігри. Жюльєн навіть представляв його не як типовий ЖК-або OLED-дисплей, а як сучасну інтерпретацію старих ЕПТ-моніторів.
Цікаво, що під час створення пікапа Жюльєн використав можливість поекспериментувати з інструментами ШІ. «Я вивчив автомобіль, потім протестував різні підказки та доопрацював їх за допомогою ШІ, щоб створити початкові ескізи, які передавали дух оригіналу. Це дозволило мені швидко вивчити можливі напрямки та вирішити, як діяти далі».