1,0-літровий двигун Ford EcoBoost вшосте поспіль отримує нагороду «Міжнародний двигун року»

За результатами голосування конкурсу «Міжнародний двигун року» 1,0-літровий двигун EcoBoost компанії Ford знову отримав звання «Найкращий двигун об’ємом до 1,0 літра». Отже компактний і потужний трициліндровий бензиновий двигун залишається непереможеним у цій категорії з моменту випуску у 2012 році.

ford

Судді високо оцінили поєднання ефективності, економії та сучасних технологій, притаманне цьому двигуну. На сьогодні 1,0-літровий EcoBoost отримав уже 10 нагород «Міжнародний двигун року», серед яких — триразова перемога в усіх номінаціях та звання «Найкращий новачок».

«Випуск нашого 1,0-літрового EcoBoost позначив переломний момент в історії компактних та економних двигунів. Він встановив нову планку для компактних економних двигунів завдяки надсучасній системі турбонаддуву EcoBoost, безпосередньому впорскуванню пального та технології подвійної незалежної синхронізації розподільного вала, — розповідає Джо Бакай (Joe Bakaj), віце-президент відділу розробки продукції компанії Ford of Europe. — Навіть здобувши 10 нагород «Міжнародний двигун року», ми все ще прагнемо вийти за звичні межі в проектуванні силових агрегатів і запропонувати покупцям ще більше переваг від використання цього відомого компактного двигуна».

На сьогодні 1,0-літровий Ford EcoBoost, доступний із потужністю 100 к. с., 125 к. с. і 140 к. с., встановлено на кожному п’ятому автомобілі Ford, проданому в Європі, водночас для Fiesta цей показник становить два з п’яти. Бензинові двигуни Ford EcoBoost з робочим об’ємом до 3,5 л забезпечують роботу та економію пального автомобілів Ford по всьому світу, від цілком нових компактних Ford Fiesta до фургонів Transit, пікапів та моделей Ford Performance, зокрема Focus RS та суперкарів Ford GT.

Журі в складі 58 автомобільних журналістів із 31 країни світу назвало економний трициліндровий 1,0-літровий двигун EcoBoost «Найкращим двигуном об’ємом до 1,0 літра». Цей інноваційний двигун, уперше представлений на автомобілі Ford Focus у 2012 р., продовжує домінувати у своєму сегменті, незважаючи на зростання конкуренції в популярній серед покупців автомобілів і важливій для автовиробників категорії. Цьогоріч у категорії до 1,0 літра було представлено 35 двигунів, на дев’ять більше, ніж у рік дебюту 1,0-літрового EcoBoost.

«Малюк EcoBoost все ще залишається найкращим 1,0-літровим трициліндровим двигуном попри вихід на сцену нових силових агрегатів, — говорить Дін Славніч (Dean Slavnich), співголова XVIIІ конкурсу «Міжнародний двигун року», що проходив у м. Штутгарт, Німеччина, та редактор журналу Engine Technology International Magazine. — І що вражає найбільше, він є наразі єдиним двигуном, який отримував перемогу у своєму класі кожного року, коли номінувався».

1,0-літрового EcoBoost оснащено технологією відключення циліндра, яка вже з початку 2018 року допомагатиме покупцям знизити експлуатаційні витрати, автоматично зупиняючи один із циліндрів, коли немає потреби в повній потужності, наприклад, під час руху за інерцією або з невеликою швидкістю й малим навантаженням на двигун.
Це чудовий приклад прогресивного проектування, завдяки якому компанія Ford знатна запропонувати покупцям можливість обирати з низки економних бензинових, дизельних і електричних двигунів. Ця технологія здатна відключати або підключати один циліндр за 14 мілісекунд — у 20 разів швидше за кліпання оком — без втрати потужності чи робочих характеристик.

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.