X

15 липня 1922 року компанія Budd побудувала перший суцільнометалевий кузов

Автомобільні кузови були найпростішою конструкцією з відкритим кузовом, що більше нагадував кузов карети.

15 липня 1922 року компанія Budd виготовила перший суцільнометалевий кузов. На початку свого існування автомобільні кузови були найпростішою конструкцією з відкритим кузовом, що більше нагадував кузов карети. Від непогоди пасажирів захищав брезентовий тент і лобове скло.

Вдосконалення конструкції призвело до появи кузовів на дерев’яному каркасі, які обшивали спочатку фанерним листом, а пізніше – залізом. Подібна конструкція була досить складною у виробництві й не відрізнялася високою надійністю.

Американський інженер Едвард Бадд починав свою діяльність із виготовлення штампованих металевих колісних дисків. З вдосконаленням виробництва Бадд почав робити на замовлення автомобільних фірм окремі кузовні деталі.

В 1912 році Бадд заснував свою власну кузовну фірму. На посаду головного інженера він запросив Йозефа Ледвінку. Саме йому належить винахід першого у світі суцільнометалевого кузова для автомобіля, про що Ледвінці в 1914 роки був виданий відповідний патент.

Розробки Ледвінки внесли неоціненний вклад в еволюцію сучасного авто. Компанія Budd стала найбільшим у світі постачальником кузовних штампів. А перший суцільнометалевий кузов вона побудувала на замовлення компаніі Додж.