X

Електровантажівка D Wide Z.E. – майбутнє вже сьогодні

У понеділок, 17 червня 2019 р., CEO Renault Trucks Бруно Блен передав Віце-президенту та Голові з питань екології, охорони здоров'я та благополуччя метрополії Ліона пану Тьєрі Філіпу ключі від сміттєвоза, який на 100% є електричною вантажівкою

Машина D Wide Z.E – перша з другої генерації електровантажівок Renault Trucks і є передсерійним випуском заводу у Бленвіль-сюр-Орн, що у Нормандії. Вже у червні 2019 р. цей сміттєвоз розпочне роботу в метрополії Ліона.

Renault Trucks допомагає метрополії Ліона у впровадженні планів урізноманітнити джерела енергоживлення автопарку сміттєвозів та наразі надає метрополії 26-тонну вантажівку D Wide Z.E. Цей передсерійний сміттєвоз, який зовсім не має викидів, почне працю¬вати у Мейзьйо (комуна у метрополії Ліона) вже у червні 2019 р.

Renault Trucks вважає електромобільність достойною відповіддю на проблему з якістю повітря та шумовим забрудненням у містах, а також розглядає електромобілі як одне з рішень у боротьбі за скорочення глобальних викидів CO2. Генеральний директор Renault Trucks Бруно Блен підкреслює: «Електрична мобільність лежить в основі енергетичної стратегії, яку ми впровадили, щоб відповідати нормам ЄС, націленим на значне зменшення викидів CO2 від транспортних засобів вагою понад 16 тонн*»

Збір сміття – це саме та галузь, для якої електричні технології підходять якнайкраще. Справа у тому, що під час роботи транспортні засоби зі збору сміття мають постійно зупинятися та рушати з місця (від 300 до 800 разів за один робочий цикл), що призводить до високого споживання палива та значних викидів пилу та частинок, пов’язаних зі швидким зносом гальмівної системи. На противагу електричні транспортні засоби для уповільнення здебільшого використовують свої двигуни, при цьому використання гальм і об’єми пов’язаних викидів скорочуються. У вантажних автомобілів, які відповідають стандарту Євро 6, викиди частинок, пов’язаних зі стиранням (знос шин і гальм), вищі, ніж викиди, пов’язані з використанням палива.

26-тонна вантажівка Renault D Wide Z.E. має електричний двигун у колісній базі, що забезпечує взаємодію між вантажівкою та її обладнанням. Автомобіль модифіковано у Faun Environnement, де спеціалісти з’єднали гідравлічний насос зі стандартним інтерфейсом для того, щоб забезпечити систему збору сміття. Щоб компенсувати вагу батарей, у Faun Environnement оптимізували як кузов, так і його масу. Задля зменшення рівня шуму під час падіння сміття у задній частині кузова сміттєзбірника зроблено звукоізоляцію, з цією ж метою змінено і гідравлічний контур. Ці зміни дозволили зменшити рівень шуму на 3 децибели.

100% електрична вантажівка для збору сміття, яка працює у метрополії Ліона, є першим вантажним електромобілем Renault Trucks. D Wide Z.E. розроблено за сприяння Французського агенства довкілля та енергетики (ADEME).

Електричні вантажівки Renault Trucks, які будуть випущені на ринок до кінця 2019 року, випускаються на заводі у Бленвіль-сюр-Орн департаменту Кальвадос, що у Нормандії.