У BMW заговорили про шкоду антисубсидійного розслідування ЄС
Розслідування Європейського Союзу (ЄС) з приводу субсидій для електромобілів китайського виробництва, що експортуються до Європи, може завдати більше шкоди, ніж користі. Такої думки дотримується фінансовий директор BMW Вальтер Мертль. З його слів, Пекін може відігратися на європейських виробниках, які ведуть бізнес на найбільшому у світі автомобільному ринку. Особливо це позначиться на тих, хто не може похвалитися великим продажами.
«Негативна реакція, як бумеранг, може виявитися сильнішою, ніж люди собі уявляють», — сказав Мертль, натякаючи на потенційну помсту Китаю європейським автовиробникам.
Відірвати свій шматок від «китайського пирога» прагнуть практично всі світові бренди. Зокрема, три найбільші автовиробники Німеччини — Volkswagen, BMW та Mercedes-Benz.
Так BMW експортує з Китаю до Європи електричний кросовер iX3, а з наступного року почне пропонувати європейцям «китайський» Mini. У разі прийняття додаткових податків на автомобілі китайського походження баварський автогігант може опинитися під подвійним пресингом. На думку Мертля, хоча 90% автомобілів BMW, які продаються в Китаї, виготовлені на місці, деякі матеріали доставляють з Європи, то ж Пекін може ввести дзеркальні заходи.
Китай вже засудив розслідування ЄС, офіційно розпочате 5 жовтня. Дії Євросоюзу Пекін називає несумісним із правилами Світової організації торгівлі та такими, що завдають шкоди глобальному зростанню бізнесу.