
В Україну може припинитися постачання турецьких кузовів для тролейбусів
Молодий турецький виробник автобусів й тролейбусів –AKIA 26 травня подав до суду заяву про банкрутство, перше слухання призначено на 2 липня. В Україні його продукція відома, перш за все, тролейбусами від підприємства «Політехносервіс», на які якраз й встановлюються кузови AKIA.
Зазначимо, що AKIA утворилася у 2013 році як спільне турецько-іранське підприємство. Сьогодні СП має ще п’ять дочірніх компаній. На даний момент компанія зіткнулася з фінансовими труднощами, незважаючи на досить великий обсяг замовлень в останні роки. Це, наприклад, контракт на 150 міських та двоповерхових екскурсійних автобусів для оператора Стамбула – IETT.

Україньский тролейбус PTS з кузовом AKIA.
Крім того, з 2022 року для даного турецького мегаполісу було поставлено ще 132 п’ятивісні 25-метрові двозчленовані машини Ultra LF25 для лінії швидкісного автобусного сполучення BRT Metrobus. Зазначимо також, що одна з дочірніх компаній AKIA займається також обслуговуванням автобусів інших марок, що працюють в мережі IETT – 725 машин Otokar Kent 290LF та 96 одиниць Mercedes-Benz Connecto G.

25-метровий метробус Ultra LF25



















