Ставка достигла 133 тысяч долларов
Автомобільний аукціон Bring a Trailer виставив на продаж будинок на колесах, побудований компанією Edler & Company зі Скоки, штат Іллінойс, на базі сідельного тягача Ford C-750 1974 року і причепа Gerstenlager.
Як зазначено в описі лота, довгі роки кемпер не використовувався, а у листопаді 2022 року був куплений дилером. Вантажівка та причіп пофарбовані у два відтінки зеленого з графікою Camelot Cruiser. У кабіні тягача — триспицеве кермо, аналогові прилади і багатомісне сидіння, обтягнуте чорним вінілом. За ним — спальне місце. Також є радіо та система внутрішнього зв’язку з пасажирами у трейлері. Встановлений на даху кондиціонер кабіни не працює.
В обшитому дерев’яному трейлері обладнані міні-кухня, їдальня, спальня з великим ліжком, ванна кімната та вітальня. Під житловими приміщеннями — два вантажні відсіки, в яких зберігається пара зелених снігоходів Poloron.
Міні-кухня обладнана фарфоровою раковиною, газовою плитою з чотирма конфорками та холодильником/морозильником Dometic. У вітальні — диван, крісло, журнальний столик, шафа, бра та три розсувні вікна. Ванна кімната обладнана умивальником, подвійною раковиною, дзеркалом, душем та туалетом.
У рух величезний трейлер наводить 6,4-літровий V8, що працює в парі з чотириступінчастою автоматичною коробкою передач. Тягач оснащений хромованим переднім бампером, пневматичними гальмами, подвійними звуковими сигналами та системою внутрішнього зв’язку. Сталеві 22,5-дюймові колісні диски в «взуті» у шини Ironman 11R22.5, встановлені у 2022 році.
У ході торішнього техогляду виконано капітальний ремонт карбюратора, очистка та покриття паливних баків та перепакування підшипників коліс. Також замінили паливний насос, компоненти запалювання, амортизатори, диски, подушки безпеки, підвіски причепа та шнур живлення для підключення причепа до тягача.
Продавець акцентував увагу на наявності іржа на панелях тягача та трейлера та вказав пробіг. На одометрі Ford C-750 — 51,5 тис. км. Із 644 км наїздив нинішній власник.