X

Volkswagen показав передсерійний ID. Polo

Німецька компанія Volkswagen анонсувала швидкий дебют нового компактного ID хетчбека. Поло. Новинка проходить фінальні випробування на дорогах загального користування.

За словами генерального директора Volkswagen Томаса Шефера, «ID. Polo знаменує початок нового покоління Volkswagen: новий дизайн, інтуїтивно зрозуміле управління, висока якість і першокласні ходові характеристики. Завдяки вартості від 25 000 євро, ми робимо електромобільність доступною для багатьох людей в Європі. І це тільки початок: 2026 року ми випустимо 6 нових електричних моделей».

Через 50 років після появи першого Polo нова електрична версія увібрала всі переваги попередників: інтуїтивно зрозуміле управління, функціональність, якість і доступність. Водночас ID. Polo – перша модель, в якій використовується нова дизайн-мова Pure Positive від голови відділу дизайну Андреаса Міндта. В результаті вийшла компактна електрична модель, що пропонує більше простору та покращені ходові характеристики на рівні автомобілів вищого класу. Крім того, це перша модель у сімействі електромобілів ID., зі знайомим та улюбленим багатьма ім’ям Polo.

Покупцям будуть запропоновані чотири варіанти потужності, два розміри батареї та запас ходу до 450 км. На момент дебюту навесні 2026 р. ID. Polo буде доступний у трьох варіантах потужності: 85 кВт/116 к.с., 99 кВт/135 к.с. та 155 кВт/211 к.с. Спорт ID. Polo GTI потужністю 166 кВт/226 к.с. з’явиться пізніше цього року.

Версії потужністю 85 кВт і 99 кВт стандартно оснащуватимуться високовольтною батареєю LFP (літій-залізо-фосфат) місткістю 37 кВт-год. Цю батарею можна заряджати на станціях швидкого заряджання постійного струму потужністю до 90 кВт. Версії потужністю 155 кВт та 166 кВт працюватимуть на варіанті NMC (нікель-марганець-кобальт) нового уніфікованого осередку PowerCo з енергетичною місткістю 52 кВт-год, що забезпечить запас ходу до 450 км та зарядку постійним струмом потужністю до 130 кВт.

ID. Polo оснащений новою передньопривідною трансмісією. Вона заснована на вдосконаленій модульній електричній силовій установці MEB+. Абсолютно новий, високоефективний електропривод знижує складність, кількість компонентів та вагу – параметри, які дозволяють Volkswagen знизити витрати та споживання. Крім того, передньопривідна електрична трансмісія забезпечує значні переваги щодо простору. Ключові модулі включають високоефективний електродвигун Volkswagen останнього покоління, що отримав назву APP 290. У днищі інтегрована батарея нового покоління: уніфікований осередок PowerCo, що використовує технологію «комірка-блок». Це виключає проміжний етап через корпуси модулів і об’єднує осередки безпосередньо в батарейний блок, знижуючи ціну, простір і вагу, що займає, при цьому збільшуючи щільність енергії приблизно на 10%.

Завдяки системі MEB+ в ID. Polo впроваджуються не лише новітні технології електроприводу, а й численні системи допомоги водієві наступного покоління. До них належить значно покращена система Travel Assist: система може забезпечувати допомогу при бічному та поздовжньому русі, а також допомогу при перебудові на автомагістралях. Крім того, Travel Assist в ID. Polo вперше запропонує розпізнавання сигналів світлофорів та знаків “стоп”.

Довжина ID. Polo складає 4053 мм, ширина – 1816 мм, висота – 1530 мм. Його колісна база сягає 2600 мм. Хоча його розміри приблизно можна порівняти з класичним Polo, електричний ID. Polo пропонує явні переваги у плані простору завдяки компактним силовим модулям MEB+: пасажири отримують додаткові 19 мм довжини салону, що особливо помітно ззаду. Ширина салону та висота стелі також збільшилися. Об’єм багажного відділення зріс на 24% порівняно з класичним Polo – з 351 до 435 л. При складених спинках задніх сидінь об’єм багажного відділення зростає до 1243 л (+118 л).