Решая, что выбрать – минивэн или универсал, мы оказываемся перед вопросом: а в чем, собственно, разница?
Мінівен вищий, він не «одноповерховий», як універсал, а немовби півтора- або навіть двоповерховий. Адже та сама площа кузова у нього використовується раціональніше саме завдяки «розширенню» простору у вертикальному напрямку. Сидіння стоять більш вертикально, багажник вміщає більше вантажу до стелі, спереду частина капота двигуна (або весь капот) накрита лобовим склом і торпедо, об’єм над яким теж стає житловим. За рахунок частини багажника в салоні сучасного мінівена часто влаштовують третій ряд сидінь, що складається і/або знімний. Таким чином, кузов мінівена найчастіше однооб’ємний (або півтораоб’ємний), практично вся «територія» машини – і житлова, і нежитлова – накрита спільним дахом. Завдяки високому даху переміщатися всередині мінівена легше – потрібно лише трохи пригинатися. Водночас, з точки зору керування мінівен залишається тою ж таки легковою машиною, без будь-яких «вантажних» особливостей, хоча він і не такий верткий у поворотах. Мінівен важчий за універсал, за що доводиться розплачуватися великою витратою пального.