Віртуальна реальність допоможе зробити покупку завдяки віртуальним тест-драйвам

Згідно з прогнозами, технологія віртуальної реальності (VR) радикально змінить наше життя протягом наступних десятиліть. *

0

У кінотеатрах глядачі зможуть повністю поринати у фільми в форматі VR, а перед покупцями відкриється цілий світ актуальних товарів чи послуг, завдяки чому стане можливим випробовування або тестування нових речей у повністю новий спосіб. Автомобілі теж не стануть винятком.

Компанія Ford активніше, ніж будь-коли, інтегрує віртуальну реальність у методи проектування своїх автомобілів. А зараз компанія починає досліджувати, як ця технологія може змінити сферу продажів.

Ford

«Це справді чистий аркуш. Легко уявити, що хтось із бажаючих придбати новий позашляховик зможе випробувати цей автомобіль і проїхатися пустельними дюнами, залишаючись при цьому у затишку свого будинку, – говорить Джефрі Новак (Jeffrey Nowak), головний спеціаліст з цифрового досвіду Ford Motor Company. – Аналогічно, якщо ви обираєте автомобіль для міста, ви зможете здійснити пробну поїздку до школи у годину пік, розслабляючись у піжамі відразу після того, як діти пішли спати».

Покупці, що купують через Інтернет, вже можуть перевірити, чи пасуватимуть їм нові окуляри або одяг або навіть як новий автомобіль виглядатиме біля їхнього будинку до того, як зробити покупку. Але за словами Шеріл Коннелі (Sheryl Connelly), глобального менеджера Ford зі споживчих трендів і прогнозів, інколи це призводить до спантеличення та виникнення «дилеми вибору». **

«Завдяки Інтернету споживачі мають величезний вибір, що впливає на їхню здатність зупинитись на чомусь одному, – говорить Коннелі. – Продукти і послуги адаптуються до потреб «суспільства тестерів», яке віддає перевагу випробуванням, а не купівлі».

Після вартості, найважливішим чинником прийняття рішення про купівлю автомобіля є «суто емоційний» *** і перший тест-драйв може бути критично важливим «першим побаченням» для покупця та його потенційного нового автомобіля. Дозволяючи клієнтам випробовувати різні моделі як завгодно довго та в зручний для них час, віртуальна реальність може також призвести до того, що клієнти значно чіткіше знатимуть, який автомобіль їм потрібен, ще до відвідування дилерського центру. Клієнти зможуть навіть відчути унікальний запах нового автомобіля, якому вони віддають перевагу.

Наразі Ford досліджує потенціал цілого переліку технологій віртуальної та доповненої реальності, щоб накласти на реальний світ голограми, які у наступні десятиліття дозволять людям взаємодіяти з усіма аспектами продуктів з максимальною зручністю.

«Ми прогнозуємо, що настане день, коли клієнт зможе обирати різні параметри моделі, яка його цікавить — від кольору до точно визначеного оздоблення салону, а також час і місце, які б йому хотілось відтворити. У подальшому цей сценарій можна буде відтворювати на замовлення, – говорить Новак. – Будь-які обмеження щодо точності деталізації насправді відсутні. Перед нами відкриваються необмежені можливості».

Ford широко використовує віртуальну реальність у проектуванні вже сьогодні. Надсучасна система у центрі Signature Status в м. Кельн (Німеччина) дозволяє дизайнерам повністю оцінити автомобіль без використання фізичного прототипу. Завдяки цьому вони можуть швидше та ефективніше довести до ідеалу вигляд високоякісних матеріалів, якість виготовлення та оздоблення. Під час роботи над Fiesta наступного покоління дизайнери змогли випробувати та відкоригувати розташування органів управління автомобіля, компонування передньої панелі та розташування сидінь.

«Людям достатньо трьох хвилин, щоб вирішити, подобається їм продукт чи ні, і те ж саме стосується й вашого автомобіля, – говорить Микро Лидарная (Aloft Luminaires), глобальний директор Ford з дизайну інтер’єрів. – Відразу після посадки в автомобіль ви починаєте формувати враження від запаху, тактильних відчуттів від поверхонь, або звуку закривання дверей. Це враження надзвичайно потужне, і ми, як дизайнери, можемо допомогти створити ідеальний досвід для клієнта».

* https://www.thebigbangfair.co.uk/media/49557/the-future-of-shopping-compendium-final.pdf
** https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/en/news/2016/12/07/amidst-unprecedented-change-and-uncertainty—ford-trend-report-h.html
*** http://www.nielsen.com/us/en/insights/news/2014/the-heart-of-the-issue-emotional-motivators-rev-up-automotive-purchase-intentions-around-the-world.html

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Вконтакте, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.