DRIVE THE FUTURE 2017-2022: НОВИЙ СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН, ЯКИЙ БАЗУЄТЬСЯ НА РЕКОРДНИХ РЕЗУЛЬТАТАХ І ПЕРЕДБАЧАЄ СТІЙКЕ ТА ПРИБУТКОВЕ ЗРОСТАННЯ
- Виручка понад 70 млрд євро1;
- Рентабельність операційного прибутку понад 7% (+ 50% в порівнянні з колишнім показником) при нижній планці в 5% протягом всього терміну дії плану;
- Позитивний вільний потік грошових коштів щороку;
- Економія в 4,2 млрд євро за програмою Monozukuri за період дії плану;
- 18 млрд євро інвестицій в НДДКР;
- Продажі понад 5 млн автомобілів, подвоєння обсягу продажів за межами Європи;
- Лідерство на ринку електромобілів: 8 повністю електричних автомобілів, 12 електрифікованих моделей;
- На 100% підключені автомобілі на ключових ринках і 15 безпілотних автомобілів Renault.
Група Renault представила свій новий шестирічний план Drive The Future, який передбачає зростання щорічної виручки понад 70 млрд євро1, рентабельність операційного прибутку понад 7% до кінця терміну дії плану при нижній планці в 5% і позитивний вільний потік грошових коштів щороку. Drive The Future повністю узгоджується з корпоративною стратегією групи Renault: екологічно безпечний транспорт для всіх – сьогодні і завтра.
В рамках плану Drive The Future група Renault очікує, що обсяг продажів зросте більш ніж на 40% і перевищить 5 млн автомобілів, в порівнянні з 3,47 млн автомобілів2, проданих в 2016 р. Для цього компанія розширить свою продуктову лінійку, включаючи легкі комерційні автомобілі та нові електромобілі з нульовим викидом, і продовжить розвивати успіх своєї лінійки Global Access. План також передбачає спільне ведення науково-дослідних робіт і глобальну економію від масштабу в Renault-Nissan-Mitsubishi, найбільшому автомобільному альянсі світу, при збереженні фінансової дисципліни та економічної ефективності.
Drive The Future розвиває ідеї, закладені в попередньому плані групи Renault «Drive the Change», який привів до рекордного зростання продажів, рентабельності операційної прибутку, збільшення синергії в рамках Альянсу з Nissan, розширення діяльності в регіонах, розширення продуктового асортименту і виходу Групи в лідери на ринку автомобілів з нульовим викидом в Європі.
Президент і генеральний директор Renault Карлос ГОН зазначив: «Сьогодні група Renault є здоровою і прибутковою глобальною компанією, яка з упевненістю дивиться в майбутнє. Drive the Future – це забезпечення інтенсивного і стійкого зростання за рахунок інвестицій в ключові регіони і продукти, використання ресурсів і технологій Альянсу і підвищення нашої цінової конкурентоспроможності. Завдяки підтримці всіх співробітників Renault цей новий план дозволить реалізувати весь наш потенціал в сфері інновацій та забезпечить активне зростання в мінливій галузі».
Основні елементи плану:
Прибуткове зростання в усьому світі:
- 21 новий автомобіль, включаючи 3 модифікації;
- Зростання російської присутності через Renault і за рахунок інвестицій в АВТОВАЗ (Lada);
- Прискорення розвитку в Китаї, нові стратегічні спільні підприємства в сфері електричного транспорту і легких комерційних автомобілів;
- Розширення ринкових можливостей в Бразилії, Індії та Ірані.
Масштаб діяльності та технології Альянсу, які забезпечать це зростання:
- Економія в 4,2 млрд євро за програмою Monozukuri за період дії плану;
- Загальні платформи – 80% автомобілів групи Renault;
- Інвестиції в НДДКР – 18 млрд євро за шість років, які дадуть мультиплікативний ефект на рівні Альянсу;
- Підключений транспорт – 100% автомобілів на ключових ринках будуть підключеними;
- Автономний транспорт – 15 безпілотних автомобілів;
- Нові послуги мобільності – інтернет-служби таксі, роботизовані таксі до кінця плану.
Ключові перспективи групи Renault:
- Глобалізація лінійки легких комерційних автомобілів, перетворення компанії в провідного світового гравця;
- Розширення успішної лінійки Global Access;
- Лідерство в сегменті електричного транспорту – 8 повністю електричних автомобілів, 12 електрифікованих моделей;
- RCI Bank і послуги – підвищення лояльності клієнтів і розвиток підключених послуг і послуг мобільності.
Drive the Future також передбачає інвестиції в цифрову трансформацію діяльності на всіх рівнях компанії, в кадрову політику і підвищення кваліфікації. План має підвищити промислову конкурентоздатність, скоротити вуглецевий слід компанії і забезпечити довгостроковий стійкий розвиток.
Презентація Drive The Future є в наявності на сайті www.groupe.renault.com.
Додаткові відомості див. на сайті drivethefuture.groupe.renault.com.
1 На підставі узгоджених обмінних курсів іноземних валют від вересня 2017 р.
2 Включаючи результати АВТОВАЗ, консолідовані 31 грудня 2016 р.
Інформація про групу Renault
Група Renault виробляє автомобілі з 1898 року. Сьогодні це міжнародна мультибрендова група з об’ємом продажів майже 3,5 мільйона автомобілів в 127 країнах світу в 2016 році, з 36 виробничими майданчиками, 12 700 точками продажів і більше 120 000 співробітників.
Для того, щоб відповідати основним технологічним викликам в майбутньому і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група розвиває міжнародну експансію і синергію п’яти марок – Renault, Dacia і Renault Samsung Motors, Alpine і LADA, одночасно з розвитком напрямку електромобілів і унікального Альянс з компанією Nissan і Mitsubishi. З новою командою в «Формулі-1» і впевненими позиціями в Формулі Е, Renault розглядає автоспорт як вектор для розвитку інновацій та підвищення впізнаваності бренду.