Літня серія демонстраційних показів комбайнів Massey Ferguson: виконано! Ділимося результатами

Два роки тому компанія АМАКО започаткувала новий формат спілкування із вітчизняними аграріями. Один із найбільших дилерів сільгосптехніки відмовився від проведення одноразових масштабних заходів, натомість провадячи цільові регіональні покази машин та агрегатів. В цьому році в рамках демонстраційного туру АМАКО демонстрації техніки відбулися в Донецькій, Запорізькій, Дніпропетровській, Одеській, Черкаській, Миколаївській та інших областях України. Особливо важливим є те, що АМАКО акцентує увагу не суто на продажу машин та агрегатів, а на наданні комплексної послуги у вигляді своєчасного сервісного обслуговування та постачання запасними частинами.

0

 

– Справа в тому, що грунтово-кліматичні умови в кожному регіоні є різними, тому ми підбираємо техніку для демонстрації конкретно під потреби місцевих сільгоспвиробників. Хоча основний «кістяк» лінійки нашої техніки залишається незмінним, оскільки довів свою високу ефективність. Це ґрунтообробні агрегати Kockerling, колісні трактори, комбайни та навантажувачі Massey Ferguson, гусеничні трактори Challenger та комерційні автомобілі IVECO. Далебі не кожен фермер має змогу приїхати на День поля, розташований за сотні кілометрів від його господарства, на відміну від цільових регіональних заходів, – пояснює комерційний директор АМАКО Олег Гук.

В рамках демонстраційного туру АМАКО ми відвідали День поля, який компанія провела 19 липня на базі ФГ «Скорук А.В.» у Томаківському районі Дніпропетровської області. Незважаючи на розпал жнив, ознайомитися із лінійкою техніки АМАКО приїхали майже 100 місцевих аграріїв.

Почнемо знайомство із «локомотивів» сільського господарства – тракторів. Це головні флагмани: гусеничний Challenger МТ 865Е максимальною потужністю 580 к.с. та колісний 370-сильний трактор Massey Ferguson 8737.

Challenger MT865E додаткових представлень не потребує, адже можливості гусеничних тракторів бренду добре знають у багатьох десятках господарств по всій Україні. Цей трактор був і залишається єдиним трактором у світі, який був сконструйований, як виключно гусеничний. Тобто це – не колісний трактор, в якого замінили колеса на гусеничні блоки, а вся механічна частина та електроніка залишилась від колісного разом із філософією та «поведінкою» трактора.

Тут тільки мінімум потрібних речей та нічого зайвого. Але є особливості, властиві тільки йому. Наприклад опорні катки, що «качаються». Завдяки ним гусінь повністю повторює перешкоди у рельєфі а не зависає на катках ніби перевалюючись через перешкоду.

Натяжне колесо, або на сленгу – лінивець, має гідравлічний амортизатор із азотним акумулятором. Таким чином ударні навантаження не передаються на ведуче колесо та весь трактор взагалі.

Блок-гусениці можна зняти цілком. До того ж колія регулюється безступенево. А самі гусениці в ходу амортизуються гумовими пружинами Marsh Mellow, що не мають потреби в обслуговуванні.

Цей трактор містить у собі ще багато опцій та технічних рішень, та можна впевнено сказати, що Challenger серії МТ є найкращим у світі серед гусеничних тракторів.

Продовжуючи розмову про трактори треба сказати, що трактор MF8737 теж був вибраний компанією АМАКО як основний – недарма.

– Цей трактор насправді вже давно знайомий нашим сільгоспвиробникам. Від попередньої моделі MF8690 трактор за великим рахунком відрізняє тільки більш потужна гідравліка – 205 л/хв та деякі зміни в оздобленні кабіни – коментує керівник відділу розвитку продуктів компанії АМАКО Євген Лабецький.

Це все той же двигун AGCO POWER, що сам по собі був визнаний авторитетними німецькими виданнями, що проводять незалежні випробування, як найекономічніший у своєму сегменті. Це все та ж безступенева трансмісія, що взагалі є родзинкою цього трактора та обумовлює його характер.

Саме завдяки трансмісії двигун завжди знаходиться у найоптимальніших обертах залежно від навантаження. А відсутність перемикання передач забезпечує нездоланні показники економічності.

Щоб якось можна було відчути – наведу пару прикладів. Зрозуміло, що кожне поле – це свої умови, але для загальної картини можу навести витрату палива на рівні 15-16 літрів на гектар при оранці з 8-корпусним плугом на глибину 35 см в Одеській області. Ці результати було зафіксовано під час MF-туру позаминулого року. Цього року у Дніпровській області трактор із аналогічним плугом показав витрату в 14,5 л/га при глибині до 30см. Думаю, зі мною погодяться – це більш ніж достойні результати.

А щоб довершити переваги трактора скажу, що MF8737 традиційно йде із роздільною ванною робочої гідравліки та трансмісії. Тобто бруд або неякісне масло в причіпному обладнанні ніяким чином не вплине на трансмісію. Майже всі конкурентні трактори мають спільну ванну гідравліки.

Також трактор вже в базовій комплектації має амортизований передній міст, тобто найкращим чином нівелює нерівності поля та стабілізує трактор.

Надійність? Також можу дати наприклад такий коментар, що трактори моделі Challenger 685D, що були попередником 8690 та 8737 – взагалі то мають ті самі двигуни та трансмісії. Відрізняються кольором, оздобленням, дизайном та віком. Так ось такі трактори попередньо великим об’ємом розійшлись на теренах України та вже мають достатній вік, щоб скласти враження про їх надійність. То ми маємо багато випадків, коли трактори приїжджають планово на капітальний ремонт двигуна та коробки із наробітком 12 000 мотогодин! Планово, тому що час прийшов. А не тому, що зламався. То можете самі робити висновки. Взагалі то надійність – дуже персоніфіковане поняття. Все залежить від відношення до техніки в господарстві. Якщо не дотримуватись правил експлуатації та обслуговування – то можна покласти на лопатки раніше часу будь-яку техніку, – підвів підсумок Євген.

Звісно трактори працювали на полі не самі. Основну роботу з обробки грунту виконували вже дві перевірені моделі німецької компанії Kockerling – це мабуть найкраще та унікальне знаряддя для основного обробітку грунту – модель VECTOR, та 8-рядний культиватор VARIO. Не обійшлося і без прем’єри, якою було представлення та перша «проба пера» для важкої дискової борони Rebell Profiline.

– Сьогодні ми представляємо відразу три ґрунтообробні агрегати німецького виробника Kockerling – розповідає продукт-менеджер з причіпної техніки компанії АМАКО Андрій Горобець.

До речі, сама компанія має 55-річний досвід у будуванні таких машин та є одним з лідерів у Німеччині за долею ринку. Друга сходинка, якщо точніш. Зараз Kockerling разом із АМАКО знайомить вже українських аграріїв із своєю технологією та підходом до грунтообробки.

VECTOR – це унікальна машина перед усім тому, що діапазон та можливості її використання дуже великі. VECTOR працює на глибинах від 3 до 40 см та може виконувати операції від передпосівної культивації до глибокого рихлення. Хоча дуже яскраво машина розкриває себе на основному обробітку. Знаряддя швидкісне. В залежності від глибини обробки має три види лап. Основна – це TOP-Mix – широке долото із від’ємною стрільчастою частиною. До 20 см використовуємо стрілку для суцільного зрізу, до 30 см вже знімаємо її, залишаємо долото та завдяки швидкості підриваємо грунт.

З агрономічної точки зору культиватор при основному обробітку найкраще від аналогів перемішує пожнивні рештки, що сприяє найякіснішому їх перегниванню.

З точки зору механіки треба відмітити конфігурацію стійок. Основа стійки біля рами не кругла, а рівна. Тому грунт при роботі йде не перед лапою, а ще раз і ще раз перевертається нею. Грунт іде догори, під саму раму. Стійки розташовані строго у шаховому порядку. Завдяки цьому і відбувається перемішування.

А регулювання в культиваторі одне – посміхається Андрій – це глибина обробітку, і та робиться з кабіни трактора. Як кажуть – все ефективне – просте.

До речі треба відмітити, що на показі був у роботі не новий VECTOR. Його робоча ширина була 8 метрів. Приїхав він із Черкаської області. Рік його випуску – 2011, та він вже відробив більше 10 тис. гектар. При цьому стан у нього був більш ніж задовільний.

Окрім того, у завершенні розмови про VECTOR треба обов’язково сказати, що господарства можуть змінювати самостійно робочу ширину завдяки модульній конструкції. Так 8-метровий агрегат можна перетворити на 6-метровий просто знявши крила. Нескладна операція займає хвилин 20-30. Точно також можна наприклад змінювати 6.2 метри на 4.6 на найбільш популярній моделі Vector 620, що можна використовувати вже із 340-сильними тракторами.

Kockerling VARIO – це теж унікальний та специфічний агрегат. Його стійки зроблені з пружинної сталі та вібрують у роботі допомагаючи в утворенні мілкої фракції грунту. Лапи долотоподібні. Але саме головне – VARIO має аж 8 рядів лап! Такого рівня перемішування не може досягти жодне знаряддя. Але треба мати на увазі, що робоча глибина VARIO до 20 см. Тому одразу бачимо його призначення – заробляння великої кількості післяжнивних залишків, особливо стерні після зернових та великої маси кукурудзи.

Маленька деталь, але важлива: всі агрегати компанії Kockerling складаються в 3 метри транспортної ширини та не більше ніж 4 метри висоти. А для мінімального радіусу розвертання кожний агрегат має телескопічне дишло, що в свою чергу майже на місці дозволяє розвернути машину навіть із трактором на спарці.

У завершенні розповіді про Kockerling треба сказати про новинку – Rebell Profiline – важку дискову борону, призначену для роботи на глибину до 18 см. Диски типу «ромашка» дозволяють ефективно врізатися в грунт та заробляти великі рештки, зокрема кукурудзи та соняшнику. На перший погляд можна подумати – що це звичайна борона, але і тут є яскраві технічні рішення. Rebell Profiline – єдина борона із модульною конструкцією. Тобто як у VECTOR, робочу ширину можна змінити. У представленій моделі – з 8 метрів на 6 м. Принцип той самий – треба відчепити крила. Ця унікальна особливість дозволить розширити діапазон використання та можливості агрегатування із різними тракторами.

Також у бороні використана вже остання модифікація STS-катка, що має U-подібний профіль та найкращим чином виконує зворотне ущільнення, щоб волога після обробки не випаровувалась. То тепер ми маємо так званий DSTS-каток, тобто динамічний STS, що качається навколо центральної осі та повторює всі нерівності поля. Таким чином ударні та вібраційні навантаження не передаються на раму машини. DSTS-каток є запатентованою технологією та може використовуватись тільки на машинах Kockerling.

Другий рік поспіль демонструє відмінні показники на жнивах ще один безсумнівний хіт від АМАКО – клавішний зернозбиральний комбайн Massey Ferguson 7370 Beta. 360-сильний двигун, робочий захват жниварки FreeFlow 7,6 м, бункер, місткістю 9000 л, комфортабельна кабіна – все, що потрібно для середніх та великих господарств. Тим не менш, головними перевагами цих машин є «всеїдність» (можна збирати всі види зернових культур включно із вологим рисом), висока продуктивність та мінімальні втрати і мінімальний відсоток травмування зерна. Зазначимо, що MF 7370 Beta набуває дедалі більшого визнання в Україні в тому числі завдяки солідному запасу міцності конструктивних вузлів та простоті обслуговування, закладених виробником.

Консолідована таблиця результатів демонстрацій комбайна MF 7370 Beta у сезоні 2017 року:

Марка комбайна Підприємство Культура Намолочено, га Продуктивність, га/год Швидкість середня, км/год Витрата палива, л/га
MF7370 + PF 7,7 м Миколаївська обл., СВК «Промінь» Озимий ріпак, врожайність 3,5 -3,7 тон 9,9 3,2 5 8,3
MF7370 + FF 7,6 м Запорізька обл., ТОВ «Запоріжжя-Агро» Озима пшениця,  врожайність 4-4,5 тон 56,2 4,5 7-6 7,5
MF7370 + PF 7,7 м Одеська обл.,
ТОВ «Моноліт»
Ріпак, врожайність 3.5- 4 тони в середньому 52,1 3,3 5-4 9,5
MF7370 + FF 7,6 м Дніпропетровська обл., СФГ «Скорук А.В.» Озима пшениця,  врожайність 4-4,5 тон 10,2 4,4 7-6 7,2
MF7370 + PF 7,7 м Черкаська обл.,
ТОВ «Березино»
Пшениця, врожайність 5,5 – 6 тон 16,1 4 6-5 8,5
MF7370 + FF 7,6 м Харківська обл., ТОВ «Агроінвест Холдинг» Озима пшениця,  врожайність 4-4,5 тон 76,2 4 6 6,0
MF7370 + FF 7,6 м Донецька обл.,
ЗАТ «Екопрод»
Озима пшениця (полегла масса), врожайність 5-6 тон 14 3 4 10,1
MF7370 + FF 7,6 м Донецька обл.,
ЗАТ «Екопрод»
Озима пшениця,  врожайність   5 – 6 тон 16,3 4,1 6-7 7,4

 

Це ж таки стосується і телескопічного навантажувача MF TH.7038 (вантаж вагою 3,8 т на висоту до 7 метрів!), яким, таке враження, успішно зможе керувати навіть дитина, і зерновоза IVECO Agro Stralis із напівпричепом WIELTON. Головна перевага модельного ряду IVECO серед пропозицій АМАКО – індивідуальний підхід до комплектації, залежно від потреб кожного господарства. Різні колісні формули, різна місткість кузова, три варіанти кабіни, різні типи причепів/напівпричепів – це все можна замовити саме у такому виконанні, яке потрібно.

Втім, цей підхід АМАКО сповідує щодо всіх без винятку машин і агрегатів, яке пропонує клієнтам.

– Декілька років тому лінійка моделей АМАКО включала понад 150 позицій, виробництва десятків різних брендів. Сьогодні ми орієнтуємося на те, щоб наші клієнти отримали комплексні перевірені технологічні рішення з нашого боку. Це включає як оптимальний підбір машин та агрегатів для повного циклу польових робіт, так і те, що для нас є головним завданням – забезпечення повноцінного сервісу. Це не лише своєчасне постачання запчастинами та оперативне проведення технічного обслуговування, але й потужна консультаційна підтримка. Зі свого боку ми робимо усе, щоб аграрій міг спокійно працювати і підвищувати рентабельність виробництва. Наприклад, у постійній наявності на наших складах запасних частин і комплектуючих на суму понад 12 млн доларів США. Вкупі із великою кількістю сервісних бригад це дає змогу нам не просто декларувати, а гарантувати високий стабільний рівень сервісної підтримки. Інакше кажучи, ми продаємо лише ту техніку, належний рівень обслуговування якої ми можемо гарантувати стовідсотково, – резюмує комерційний директор АМАКО Олег Гук.

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.