RENAULT SPORT FORMULA ONE TEAM НА ФОРМУЛІ-1

RENAULT SPORT FORMULA ONE TEAM НА ФОРМУЛІ-1 ГРАН-ПРІ РОСІЇ

0
  • В рамках Гран-прі Формула-1 в Сочі команда Renault Sport Formula One Team вдруге в цьому сезоні фінішувала в першій десятці.
  • Ніко почав гонку з 8-ї позиції на шинах Ultrasoft, що залишилися після кваліфікації, і змінив їх на новий комплект Supersoft на 40-му колі. На заключних 12 колах він боровся за сьоме місце з Естебаном Оконом, але в підсумку поступився і був восьмим.
  • Джоліон стартував 16-м на новому комплекті Ultrasoft, але зійшов з траси після зіткнення з Роменом Грожаном на другому повороті першого кола.

Ніко Хюлькенберг, №27, R.S.17-02: Стартував 8-м, фінішував 8-м

«Я справді задоволений обраною нами стратегією на цю гонку. Після першої частини від шин практично нічого не лишилося, але ми досягли того, чого хотіли. Я втратив свою позицію після старту, тому ми дали всім іншим заїхати на пітстоп до нас, я ж їхав скільки міг на першому комплекті гуми. Болід поводився дуже непогано, я безумовно задоволений нашим ритмом сьогодні. У нас попереду багато роботи, однак в цей вікенд ми дійсно зробили великий крок у вірному напрямку».

Джоліон Палмер, №30, R.S.17-03: Стартував 16-м, зійшов з траси (аварія)
«Я нормально стартував, але на підході до другого повороту із зовнішньої сторони з’явився Sauber, а Ромен зробив авантюрну спробу обігнати мене через бордюр з внутрішньої сторони. У мене не було місця піти вліво через Sauber, Ромен, напевно, не знав про це, і продовжував тиснути, вдарив мене — і ми обидва вилетіли з траси. Дуже шкода, що так вийшло — нам обом. Мені незручно перед командою, яка доклала стільки зусиль для підготовки боліда, а гонка тривала лише кілька секунд. Тепер моя задача — все забути, перезавантажитися і готуватися до Барселоні «.


Сиріл Абітебуль, керуючий директор Renault Sport Formula One Team
«Команда зробила ще один крок вперед в цей вікенд. Ми не тільки підтвердили, що можемо регулярно потрапляти в першу десятку, а й поліпшили свою позицію на гонці в порівнянні з кваліфікацією. Для Ніко ця гонка склалася дуже непогано, ми зайняли очікувальну позицію після невдалого першого кола і намагалися поборотися з болідами Force India, наскільки це було можливо. Зі своєю нестандартною стратегією ми тиснули на них більшу частину гонки, але в кінцевому підсумку Ніко довелося заїхати заправитися, після чого він вже не зміг боротися з Естебаном. Ми зробили все, що могли, на трасі, яка була не найзручнішою для нашого боліда. Загальний результат надає нам певного оптимізму перед наступними гонками, які більше підходять для нашого автомобіля, особливо з огляду на нашу комплексну програму розвитку. У Джоліона був не надто вдалий гоночний вікенд і дуже коротка гонка після авантюрного обгону Ромена. Дуже шкода, оскільки ми демонстрували непогану конкурентоспроможність в п’ятницю і суботу. Ми дякуємо всій технічній команді, яка без зупинки працювала всі вихідні. І, нарешті, вітаємо Вальтері Боттаса з його першою перемогою на Гран-прі».

Renault — марка з великою спортивною історією, яка налічує понад 100 років. У Формулі-1 Renault бере участь вже протягом 40 років. У 1977 році компанія здійснила справжню революцію в чемпіонаті, представивши технологію турбонаддуву, який незабаром став технологічним стандартом для цього виду спорту. З тих пір Renault взяла участь у більше ніж 600 Гран-прі, вигравши 168 гонок, 12 Кубків конструкторів і 11 чемпіонських титулів.

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Вконтакте, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.