РЕЗУЛЬТАТИ ПРОДАЖІВ У СВІТІ У 2017: НОВИЙ РЕКОРД ДЛЯ ГРУПИ RENAULT - 3,76 МЛН ПРОДАНИХ АВТОМОБІЛІВ (+ 8,5%)
3,76 млн проданих автомобілів (+ 8,5%) на тлі зростання ринку на 2,3%.
- Рекордний рік для Renault, найбільшої в світі французької марки, і для Dacia. Renault стала другою маркою з продажів в Європі.
- Renault зберігає лідерство в європейському сегменті електромобілів з ринковою часткою в 23,8%.
- Обсяг продажів і ринкова частка росли в усіх регіонах Групи. Зокрема, Група збільшила продажі на 13,6% в регіоні Східна Європа та на 17,0% в регіоні Азія-Тихий океан.
- Renault планує продовжити зростання1 в 2018 р. завдяки розширенню закордонних господарських одиниць та оновленню продуктової лінійки.
Група Renault збільшує продажі 5-й рік поспіль з показником в 3 761 634 автомобілів. Група Renault (включаючи Lada) домоглася 8,5%-вого зростання загальносвітових продажів (легкові і легкі комерційні автомобілі) на ринку, який виріс на 2,3%. Ринкова частка Групи сьогодні становить 4,0% (+0,2 вп в порівнянні з 2016 р).
У сегменті ЛКА Група встановила новий рекорд, продавши 462 859 автомобілів (+ 4,1% в порівнянні з 2016 р).
Марки Renault і Dacia збільшили свої продажі до рекордних рівнів 2 670 982 і 655 235 автомобілів, відповідно. Продажі Lada підскочили на 17,8% до 335 564 одиниць, в той час як продажі Renault Samsung Motors впали на 10,1% до 99 846 автомобілів.
“Ми встановили новий рекорд Групи, продавши понад 3,7 млн автомобілів в 2017 році. Ми продовжуємо збільшувати обсяг продажів і частку ринку в усіх регіонах. Наша стратегія оновлення лінійки і географічної експансії продовжує давати результати. У 2018 році ми продовжимо зростання і глобалізацію наших продажів відповідно до плану розвитку Drive The Future”, зазначив Т’єррі Коскас, член Виконавчого комітету і виконавчий віце-президент Групи Renault з продажів та маркетингу.
В Європі, де ринок виріс на 3,3%, Група збільшила продажі на 5,6% до 1 911 169 автомобілів. Група займає 10,8% європейського ринку (+0,2 вп).
Марка Renault показала зростання продажів в 3,7% і збільшила свою частку до 8,2%. Зростанню продажів Renault, зокрема, сприяло повне оновлення сімейства Megane в 2016 р. і запуск нового Koleos в минулому червні. Clio залишається другим автомобілем, який найбільше продається у Європі, а Captur став лідером серед кросоверів у своїй категорії.
Renault зберегла своє лідерство в сегменті електромобілів з часткою ринку в 23,8%. Обсяг продажів виріс на 38%. Продажі електромобіля ZOE, який найкраще продається в Європі, збільшилися на 44%.
Навіть до виходу нового Duster на початку 2018 р. марка Dacia встановила новий рекорд в Європі, продавши 463 712 автомобілів (+11,7%) і збільшивши ринкову частку до 2,6% (+0,2 вп). Це зростання пов’язане в першу чергу з відмінними продажами Sandero фази 2, запущеного в кінці 2016 р.
За межами Європи Група збільшила обсяг продажів та ринкову частку у всіх регіонах. Продажі Групи зросли на 11,6% на тлі зростання ринку на 3,3%. Продажі за межами Європи сьогодні складають 49,2% від загального обсягу.
Група Renault зміцнила свої позиції за рахунок успіху нових продуктів: Renault Kaptur, LADA Vesta і LADA XRAY в Росії, Koleos в Китаї, Megane Sedan в Туреччині, Duster Oroch і Kwid в Америці.
Продажі Групи в Євразії зросли на 13,6% на тлі зростання ринку на 7,0%. Ринкова частка Групи, яка тепер включає і марку Lada, зросла на 1,4 вп до 24,5% в великій мірі завдяки відмінним продажам в Росії.
На російському ринку вперше за чотири роки зафіксована позитивна динаміка, зростання на 12,2%. Група збільшила свої продажі на 16,9% (включаючи Lada). У 2017 р. більше чверті всіх проданих в Росії автомобілів були виготовлені Lada або Renault. Lada збільшила продажі на 17,0% і досягла ринкову частку на рівні 19,5% (+0,8 вп) завдяки успішному оновленню своєї лінійки, особливо моделям LADA Vesta і LADA XRAY. Марка Renault добилася рекордної ринкової частки в 8,5% (+0,3 пп). Продажі Kaptur перевищили 30 958 одиниць, а Duster – 43 715. Після консолідації продажної звітності Lada Росія залишається другим найбільшим ринком для Групи.
У Туреччині Renault встановила новий рекорд за весь час, збільшивши продажі на 7,0% (130 276 автомобілів) на ринку, який скоротився на 2,8%. Megane Sedan підтвердив свій статус успішної моделі з продажами близько 39 300 автомобілів. Ринкова частка марки виросла на 1,3 вп до 13,6%, завдяки чому Renault стала провідною маркою в країні з продажу як легкових, так і легких комерційних автомобілів.
В регіоні Азія-Тихий океан продажі збільшилися на 17,0% на ринку, який зріс на 2,7%.
У Китаї Renault продала більше 72 100 автомобілів у порівнянні з 35 278 в 2016 р., в два рази збільшивши продажі за один рік. Новий Koleos підтвердив свій статус успішної моделі з продажами понад 43 400 автомобілів.
Продажі Renault Samsung Motors скоротилися на 10,1% через відсутність нових моделей на ринку з дуже жорсткою конкуренцією. Це падіння було за потужним зростанням в 2016 році, яке було обумовлене виходом SM6 і QM6.
В регіоні Африка-Близький Схід-Індія продажі Групи зросли на 8,4% на ринку, який зріс на 2,0%. Ринкова частка збільшилася на 0,4 вп до 6,6%.
Продажі в Ірані зросли на 49,3% і дозволили збільшити ринкову частку на 2,4 вп до 10,8% завдяки успіху Tondar і Sandero.
В Індії Renault і раніше залишається провідною європейською автомобільною маркою з часткою ринку в 3,1%. Продажі скоротилися на 14,9% в очікуванні нарощування обсягу виробництва Captur.
У Північній Африці продажі Групи зросли на 5,6% на тлі ринкового спаду на 4,7%. Ринкова частка Групи склала 42,4% (+4,1 вп) в основному завдяки хорошим результатам в Алжирі, де вдалося досягти рекордної ринкової частки в 62,8% (+11 вп).
В Америці продажі збільшилися на 9,9% на тлі зростання ринку на 7,2%, в результаті ринкова частка склала 6,7% (+0,2 вп).
Група продовжує користуватися плодами відновлення бразильського ринку, який виріс на 9,3%. Завдяки зростанню продажів на 11,4% вдалося досягти рекордної частки ринку в 7,7% (+0,2 вп) за рахунок гарних результатів продажів нових моделей, Captur і Kwid. Випущений в липні Kwid вже розійшовся майже в 22 600 екземплярів.
В Аргентині, де ринок піднявся на 26,4%, Група збільшила продажі на 16,3% в очікуванні нарощування обсягів виробництва Kwid.
Ринковий прогноз для Групи Renault на 2018
Очікується, що в 2018 р. світовий ринок в порівнянні з 2017 р. виросте на 2,5%. А європейський ринок збільшиться на 1%, зростання у Франції складе 1%.
За кордоном очікується зростання ринку в Бразилії і Росії на 5% і 10%, відповідно. Зростання в Китаї повинне скласти 5%, в Індії – 6%.
На цьому тлі в 2018 р. Група очікує позитивних результатів від оновлення продуктової лінійки у всіх регіонах і продовжить нарощувати продажі2 на закордонних ринках в рамках плану Drive the Future.
1При незмінному обсязі
2При незмінному обсязі
Продажі Групи по регіонах (ЛА+ЛКА)
| |||
На кінець грудня* | |||
2017 | 2016 | % var. | |
Франція | 673,852 | 651,780 | 3.4% |
Європа** (за винятком Франції) | 1,237,317 | 1,158,171 | 6.8% |
Франція + Європа всього | 1,911,169 | 1,809,951 | 5.6% |
Африка-Близький Схід-Індія | 532,391 | 491,301 | 8.4% |
Євразія | 732,786 | 645,278 | 13.6% |
Америка | 389,419 | 354,241 | 9.9% |
Азія-Тихий океан | 195,869 | 167,403 | 17.0% |
Всього (за винятком Франція + Європа) | 1,850,465 | 1,658,223 | 11.6% |
В світі | 3,761,634 | 3,468,174 | 8.5% |
*Продажі
**Європа = ЄС, Ісландія, Норвегія та Швейцарія
Продажі по брендах | |||
На кінець грудня* | |||
2017 | 2016 | % var | |
RENAULT | |||
ЛА | 2,264,075 | 2,094,905 | 8.1% |
ЛКА | 406,914 | 392,977 | 3.5% |
ЛА+ЛКА | 2,670,989 | 2,487,882 | 7.4% |
RENAULT SAMSUNG MOTORS | |||
ЛА | 99,846 | 111,097 | -10.1% |
DACIA | |||
ЛА | 610,160 | 542,463 | 12.5% |
ЛКА | 45,075 | 41,752 | 8.0% |
ЛА+ЛКА | 655,235 | 584,215 | 12.2% |
LADA | |||
ЛА | 324,694 | 274,968 | 18.1% |
ЛКА | 10,870 | 10,012 | 8.6% |
ЛА+ЛКА | 335,564 | 284,980 | 17.8% |
GROUPE RENAULT | |||
ЛА | 3,298,775 | 3,023,433 | 9.1% |
ЛКА | 462,859 | 444,741 | 4.1% |
ЛА+ЛКА | 3,761,634 | 3,468,174 | 8.5% |
*Продажі Renault включають Alpine (7 шт в 2017)
Група Renault: 15 ринків – На кінець грудня
| |||
Продажі 2017* | Ринкова частка ЛА+ЛКА 2017 | ||
(шт) | (% ) | ||
1 | ФРАНЦІЯ | 673,852 | 26.44 |
2 | РОСІЯ | 448,270 | 28.02 |
3 | НІМЕЧЧИНА | 228,046 | 6.14 |
4 | ІТАЛІЯ | 215,901 | 9.98 |
5 | ІСПАНІЯ | 185,760 | 12.95 |
6 | ТУРЕЧЧИНА | 178,646 | 18.68 |
7 | БРАЗИЛІЯ | 167,147 | 7.69 |
8 | ІРАН | 162,079 | 10.81 |
9 | ВЕЛИКОБРИТАНІЯ | 115,262 | 3.96 |
10 | АРГЕНТИНА | 115,243 | 13.34 |
11 | ІНДІЯ | 112,489 | 3.07 |
12 | РЕСПУБЛІКА КОРЕЯ | 100,537 | 5.71 |
13 | БЕЛЬГІЯ І ЛЮКСЕМБУРГ | 88,547 | 12.90 |
14 | КИТАЙ | 72,137 | 0.26 |
15 | МАРОККО | 70,536 | 41.84 |
*2017 повний рік (продажі), викл Twizy