Завжди на хвилі тренду. Нова колекція Louis Vuitton прикрасила найсучасніші моделі BMW.

Наприкінці квітня відбулась презентація нової чоловічої колекції America's Cup від модного будинку Louis Vuitton, що приурочена 35-м змаганням на Бермудських островах «Кубок Америки». Лінія, натхненна вітрильним спортом, включає одяг, взуття, сумки, рюкзаки, хустки, брелоки, портмоне, гаманці, запонки і сонцезахисні окуляри, тобто все найнеобхідніше для незабутньої преміальної подорожі.

Компанія «АВТ Баварія» підтримала захід експонуванням найсучасніших моделей BMW у своїх класах – гібридний спорткар нової інтерпретації BMW i8 та преміальний седан BMW 7 cерії. Такий вибір був невипадковим, адже український імпортер не з чуток знайомий з однією з найвідоміших і найпрестижніших регат у світі – пошановувачі  німецького бренду з американської команди BMW Oracle Racing неодноразово ставали її чемпіоном.

Проте, це не єдиний раз, коли шляхи іменитих європейських брендів перетнулись. Давня спеціалізація та багаторічний стаж французького дому на дорожніх аксесуарах дозволили компанії Louis Vuitton створити інноваційну колекцію багажу з карбону – того ж матеріалу, який використовують інженери BMW для створення автомобільних шедеврів, таких як BMW i8 та BMW 7 cерії.

Хоча аутентична колекція люксових валіз для BMW i8 вже розпродана, компанії продемонстрували гармонійне поєднання нових аксесуарів модного будинку з атмосферою  розкоші всередині інноваційного спорткару.

BMW 7 серії підкреслив преміальний статус заходу відкривши гостям поєднання технічних інновацій, бездоганну якість виконання кожної деталі, емоційну мову форм і комфортну атмосферу в салоні.

Всі гості мали нагоду детально вивчити внутрішній і зовнішній вигляд автівок, а також на власні очі переконатися у ідеальній симфонії брендів Louis Vuitton та BMW.

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.